سینمای جهان

رامین بحرانی برای نت فلیکس سریال می‌سازد

رامین بحرانی کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی-آمریکایی اقتباسی از کتاب جدید نویسنده ببر سفید را برای نت‌فلیکس می‌سازد.

رامین بحرانی به دنبال موفقیت فیلم “ببر سفید” در نت فلیکس، همکاری خود با این شبکه را ادامه می‌دهد. و از رمان جدید “آراویند آدیگا” که کتاب “ببر سفید” را نوشته، اقتباس می‌کند. بحرانی نویسنده، کارگردان، و تهیه‌کننده‌ی رمان اخیر آدیگا موسوم به “عفو” (Amnesty) برای نت فلیکس خواهد بود. بحرانی و آدیگا از زمان کالج دوستانی صمیمی‌اند و اقتباسی دیگر از کتابی که فوریه ۲۰۲۰ منتشر شد را می‌سازند.

داستان کتاب در استرالیا می‌گذرد. و سرگذشت “دنی” را بازگو می‌کند، یک مهاجر غیرقانونی که خانه‌ها را نظافت می‌کند. و متوجه می‌شود. که در مورد قتل یکی از کارفرمایانش اطلاعاتی دارد. او در طول یک روز گرم تابستانی، با مردی که مظنون به قتل است. موش و گربه بازی می‌کند. “دنی” اگر این اطلاعات را فاش کند. از کشور دیپورت خواهد شد و به همین علت دچار یک بحران اخلاقی می‌شود.

آدیگا می‌گوید: “خوشحالم که رامین بحرانی و نت‌فلیکس “عفو” را می‌سازند که یک رمان شخصی برای من است. و با بحث‌هایی که با رامین در طول سالیان داشته‌ایم تکامل پیدا کرده. سعی کرده‌ام بحران اخلاق را در دل قصه‌ای که مرتبط با اشکال مختلف مهاجرت در سراسر دنیاست دراماتیزه کنم. مشتاقم که برداشت رامین را در نت‌فلیکس ببینم.”

بحرانی اضافه می‌کند: “از زمانی که آراویند پنج سال قبل پیش‌نویس رمان را با من به اشتراک گذاشت. تحت تأثیرش قرار گرفته‌ام. مشتاقم که زودتر فیلم آن را بسازم.”

“ببر سفید” ۱۳ ژانویه از نت‌فلیکس پخش شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد. این اولین فیلم رامین بحرانی پس از “فارنهایت ۴۵۱” (Fahrenheit 451) در سال ۲۰۱۸ و “۹۹ خانه” (99 Homes) در سال ۲۰۱۴ بود.

“بهاره عظیمی” و “رامین بحرانی” با کمپانی “نوروز فیلمز” تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا