سینمای جهان

رامین بحرانی برای اپل سریال می سازد

رامین بحرانی براساس یک رمان پرفروش برای اپل سریالی با حضور دومینیک فیشبک و ساموئل ال جکسون می سازد.

به نقل از ددلاین، رامین بحرانی براساس یک رمان پرفروش برای اپل سریالی بسازد که با حضور دومینیک فیشبک بازیگر فیلم «یهودا و مسیح سیاه» قرار است در کنار ساموئل ال. جکسون نقش های اصلی سریال کوتاه محصول «اپل» را بازی کنند. این سریال عنوانش «آخرین روزهای بطلمیوس گری» است.

رامین بحرانی سینماگر ایرانی-آمریکایی که در پرونده هنری اش فیلم «ببر سفید» دیده می شود، کارگردانی و مدیریت تولید این سریال ۶ قسمتی را برعهده دارد.

«آخرین روزهای بطلمیوس گری» براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته والتر ماسلی ساخته می شود. ماسلی در کنار نوشتن فیلمنامه این کار در امر تولید نیز بحرانی و ساموئل ال. جکسون را همراهی می کند.

روز گذشته دومینیک فیشبک و رامین بحرانی هر دو نامزد جایزه بفتا شدند. فیشبک برای بازی در فیلم «یهودا و مسیح سیاه» و بحرانی هم برای نوشتن فیلمنامه «ببر سفید» نامزد شدند.

در «آخرین روزهای بطلمیوس گری» که توسط استودیوهای اپل تولید می شود، ساموئل ال. جکسون نقش بطلمیوس گری ۹۱ ساله را که خانواده اش، دوستانش و حتی خودش آن را فراموش کرده اند، ایفا می کند. بطلمیوس اما در آستانه رسیدن به جنون فرصتی می یابد تا خودش بازیابد.

دومینیک فیشبک در این سریال نقش رابین دوست خانوادگی بطلمیوس را که به او کمک می کند، بازی خواهد کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا