سینمای جهان

شارلیز ترون و دنیل کریگ به فیلم «دو نفر برای پول» پیوستند

شارلیز ترون و دنیل کریگ در فیلم جدیدی جاستین لین به نام «دو نفر برای پول» (Two for the Money) همبازی شدند.

استودیوی اپل امتیاز پخش فیلم «دو نفر برای پول» (Two for the Money) به کارگردانی «جاستین لین» و بازی «شارلیز ترون» و «دنیل کریگ» را خریداری کرد.

لین فیلمنامه این فیلم را با همکاری «دن مازیو» می‌نویسد که سابقه همکاری با او را در «سریع و خشن ۱۰» (Fast X) دارد. شارلیز ترون با کمپانی «دنور اند دلایلا» یکی از تهیه‌کنندگان فیلم خواهد بود.

از داستان فیلم جزئیاتی فاش نشده اما «هالیوود ریپورتر» گزارش می‌دهد که «دو نفر برای پول» درباره تکامل رابطه دو سارق با بازی ترون و کریگ در طول سه عملیات بزرگ است.

لین و مازیو در زمان مشارکتشان در فیلم «سریع و خشن ۱۰» این پروژه را به ترون پیشنهاد کرده‌اند. ترون از این داستان «کری گرانت»-«رزالیند راسل»-گونه استقبال می‌کند و پیشنهاد می‌کند که کریگ بازیگر مقابل او باشد. لین قرار بود «سریع و خشن ۱۰» را کارگردانی کند اما پس از چند روز از پروژه جدا شد.

اپل به تازگی فیلم ۲۰۰ میلیون دلاری «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) «مارتین اسکورسیزی» و «ناپلئون» (Napoleon) «ریدلی اسکات» را پخش کرده و سال آینده فیلم پرستاره «آرگایل» (Argylle) را اکران می‌کند. فیلم فرمول ۱ «برد پیت» و «خاویر باردم» پروژه دیگر این استودیو خواهد بود.

ترون «گارد کهن ۲» (The Old Guard 2) را در سال ۲۰۲۴ خواهد داشت در حالی که کریگ آخرین بار در «گلس آنین» (Glass Onion) دیده شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا