سینمای ایران

سه فیلم گزینه اکران نوروز 1400

دبیر و سخنگوی انجمن سینماداران از تصمیم‌گیری اولیه برای اکران ۳ فیلم «دینامیت» ساخته مسعود اطیابی، «چپ، راست» ساخته حامد محمدی و «درخت گردو» ساخته محمدحسین مهدویان در نوروز ۱۴۰۰ خبر داد.

در این جلسه تصمیم گرفته شد. تا ۵ فیلم برای اکران نوروزی انتخاب شوند. که سه تا از این فیلم‌ها شامل «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی، «چپ، راست» به کارگردانی حامد محمدی، «درخت گردو» به کارگردانی محمدحسین مهدویان است.

سخنگوی سینماداران تاکید کرد: البته شنبه هفته آینده جلسه نهایی انجمن سینماداران و پخش کنندگان برگزار شود. تا در این زمینه به جمع‌بندی نهایی دست پیدا کنیم. و در صورت توافق این فیلم‌ها از هفته آینده به عنوان فیلم‌های نوروز ۱۴۰۰ روی پرده سینماها بروند.

محمد رضا صابری در پایان گفت: قرار است. جلسه‌ای با آقای انتظامی داشته باشیم. تا برای حمایت بیشتر از فیلم‌ها بسته حمایتی از فیلم‌ها برای فیلم‌های اکران نوروزی نیز در نظر گرفته شود، چرا که بسته حمایتی مورد نظر تا پایان اسفندماه در نظر گرفته شده بود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا