سینمای جهان

جنا اورتگا از فصل دوم سریال «ونزدی» گفت

جنا اورتگا در مصاحبه با «ای!» می‌گوید فصل دوم سریال «ونزدی» Wednesday به فیلم‌های اکشن شبیه است.

«جنا اورتگا» روی فرش قرمز مراسم اهدای جوایز امی هفتاد و پنجم در مصاحبه با «ای!» گفت فیلمنامه‌های فصل دوم سریال «ونزدی» (Wednesday) نتفلیکس به تهیه‌کنندگی «تیم برتون» را دریافت کرده است. فصل اول این سریال پاییز سال ۲۰۲۲ به یکی از پربیننده‌ترین عناوین تلویزیونی تاریخ نتفلیکس بدل شد.

فیلمبرداری فصل دوم «ونزدی» با اعتصابات هالیوود به تأخیر افتاد اما انتظار می‌رود از بهار آینده اپیزودهای جدید وارد مرحله تولید شوند.

جنا اورتگا می‌گوید: «بدون تردید کمی بیشتر به ژانر وحشت متمایل می‌شویم. خیلی خیلی هیجان‌انگیز است چون در سراسر سریال، وقتی شخصیت ونزدی به تکامل نیاز دارد، در واقع هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند و این ویژگی شگفت‌انگیز اوست.»

او ادامه می‌دهد: «تک جمله‌های بسیار بسیار خوبی دارد و فکر می‌کنم همه‌چیز بزرگتر خواهد بود. اکشن-محورتر است. هر اپیزود از آن شاید کمی شبیه به یک فیلم باشد که خوشایند است.»

عوامل «ونزدی» برای فیلمبرداری فصل دوم به رومانی و ایرلند سفر خواهند کرد. اوتگا در این فصل نقش یکی از اعضای «خانواده آدامز» را بازی می‌کند که وارد آکادمی نورمور می‌شود. در ماه دسامبر گزارش شد که نتفلیکس اسپین‌آفی با تمرکز بر شخصیت «فستر» با بازی «فرد آرمیسن» در دست ساخت دارد. «کاترین زتا-جونز» در نقش «مورتیشا آدامز» و «آیزاک اوردونز» در نقش «پاگزلی آدامز» دیگر بازیگران «ونزدی» خواهند بود.

جنا اورتگا پی‌تر در مصاحبه با «ورایتی» گفته بود که فصل دوم «ونزدی» به ژانر وحشت تمایل بیشتری پیدا خواهد کرد: «تصمیم گرفتیم که کمی بیشتر به جنبه‌های ترسناک سریال متمایل شویم. چون بسیار سبکسرانه است، و چنین سریالی با خون‌آشام‌ها و گرگینه‌ها و ابرقهرمانان، نباید خیلی خودتان را جدی بگیرید.» او اضافه می‌کند: «هر معشوق ونزدی را کنار گذاشته‌ایم و این عالی است.»

اورتگا ادامه می‌دهد: «از حالا ایده‌های زیادی را کنار گذاشته‌ایم و من کسی هستم که بسیار خودم را درگیر همه مسائل می‌کنم. می‌خواهم بدانم ماجرا چیست. و با شخصیتی چون ونزدی که بسیار محبوب و یک اسطوره است، نمی‌خواستم که دچار لغزش شویم. بنابراین سعی کردم که تا حدی که امکان داشت بحث کنیم. در محل فیلمبرداری، با نویسندگان و تیم [برتون] همگی جمع می‌شدیم و تصمیم می‌گرفتیم: «خیلی خوب، چه چیزی جواب می‌دهد و چه چیزی نه؟» از همان زمان تجربه‌ای به‌شدت تعاملی بود.»

اورتگا دوشنبه شب در مصاحبه با «اینترتینمنت تونایت» اضافه کرد که فیلم «بیتل‌جوس ۲» (Beetlejuice 2) «از نظر بصری بسیار هیجان‌انگیز»‌ است: «همه‌چیز با جلوه‌های ویژه عملی ساخته شده، فکر می‌کنم از جلوه‌های ویژه رایانه‌ای زیاد استفاده نکنیم بنابراین فیلمبرداری بسیار رضایت‌بخش بود.»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
30نما

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا