سینمای جهان

نمایش واکین فینیکس در نقش ناپلئون

اپل به‌همراه سونی پیکچرز به‌تازگی اولین تریلر فیلم Napoleon به کارگردانی ریدلی اسکات و با بازی واکین فینیکس را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین فیلم Napoleon منتشر شده است. اپل و سونی پیکچرز امروز اولین تریلر فیلم Napoleon را منتشر کرده‌اند. که در طول این تریلر شاهد به قدرت رسیدن ناپلئون بناپارت تا حمله به مصر و دیگر اقدامات جنگ طلبانه و گسترش فرانسه هستیم. که هدف فیلم نمایش به قدرت رسیدن ناپلئون تا سقوطش هستیم. ازطرفی در طول تریلر ملکه ژوزفین نیز حضور دارد.

ریدلی اسکات، کارگردان نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار وظیفه کارگردانی فیلم ناپلئون را بر عهده داشته است. فیلمنامه فیلم Napoleon توسط دیوید اسکارپا نوشته شده است که پیش از این با اسکات در فیلم All The Money In the World همکاری کرده بود و حالا وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Gladiator 2 را در سومین همکاری مشترک خود با این کارگردان برجسته سینما بر عهده گرفته است.

واکین فینیکس در نقش ناپلئون بناپارت، ونسا کربی در نقش ملکه ژوزفین، طاهر رحیم در نقش پل باراس، بن مایلز، لودیوین سنیه، متیو نیدهم، یوسف کرکور، فیل کورنول، ایان مک‌نیس، پال ریس، جان هالینگورث، ادوارد فیلیپونات و گوین اسپوکس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم ناپلئون حضور دارند و به ایفای نقش پردا‌خته‌اند. این فیلم به قدرت رسیدن ناپلئون ازطریق دیدگاه رابطهٔ اعتیادآور و ناپایدار او با ملکه ژوزفین را به تصویر می‌کشد.

فیلم Napoleon  قرار است. در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۲۳ (۱ آذر ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود. فیلم Napoleon قرار است. در زمان نامشخصی از اپل تی‌وی پلاس منتشر شود که درکنار فیلم Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و با بازی لئوناردو دیکاپریو و رابرت دنیرو از جمله فیلم‌های مهم اپل برای فصل جوایز هستند. ریدلی اسکات پس از فیلم ناپلئون قرار است فیلم Gladiator 2 را کارگردانی کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
زومجی

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا