سینمای ایران

«ملاقات با جادوگر» در انتظار پروانه نمایش

حمید اعتباریان تهیه‌کننده سینما درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان بیان کرد: ما منتظر پروانه نمایش هستیم

حمید اعتباریان گفت من مطمئنم این فیلم کمی شرایط سینما را تغییر خواهد داد. چون فیلم به روزی است. امیدوارم سینماها زودتر باز شوند. تا بتوانیم «ملاقات با جادوگر» را به نمایش بگذاریم.

اعتباریان افزود: ما از سال گذشته منتظر دریافت این مجوز هستیم. فکر می‌کنم. دلیل این تاخیر کندی عملکرد دوستان سازمان سینمایی و عقب افتادن جلسات شورای پروانه نمایش به دلیل کرونا باشد. البته یکی دیگر از دلایلی که ما به طور جدی پیگیر کارهای پروانه نمایش نشدیم. شرایط بد این روزها بود. منتظر بودیم. کمی وضعیت بهبود پیدا کند. تا بتوانیم فیلم را به نمایش بگذاریم چون «ملاقات با جادوگر» در سینما تماشایی است.

اعتباریان با بیان اینکه «ملاقات با جادوگر» فیلمی در حوزه آقازاده‌ها و کلاهبرداری است. و با شرایط امروز تطابق زیادی دارد. مطرح کرد: نوع قصه و داستان آن به «سن پطرزبورگ» شباهت دارد و یک کمدی باکلاس و باشخصیت است.

در این فیلم چهره هایی همچون امیرمهدی ژوله ،مانی حقیقی،هستی مهدوی،نسیم ادبی،امیر شریعت، ستاره پروین، سپیده مرادپور و علیرضا خمسه به عنوان بازیگر حضور دارند.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا