سینمای جهان

پاسخ ترامپ به انتقادات پیاپی رابرت دنیرو

ترامپ در شبکه اجتماعی تروث سوشال به انتقاد رابرت دنیرو پاسخ داد گفت: بازیگری «بازنده» و «غیرقابل‌دیدن» هستی.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق ایالات متحده یکشنبه شب در شبکه اجتماعی تروث سوشال به انتقاد اخیر «رابرت دنیرو» در مراسم اهدای جوایز گاتهام واکنش نشان داد.

انتقاد بازیگر «رفقای خوب» (Goodfellas) و «قاتلین ماه گل» (Killers of the Flower Moon) از ترامپ در این مراسم سانسور شد اما وقتی او متوجه این سانسور شد بیانانش را دوباره خواند: « دروغ به ابزار دیگری در انبار مهمات شارلاتان‌ها تبدیل شده. رئیس جمهور پیشین در دوران چهار ساله‌اش بیش از ۳۰ هزار بار به ما دروغ گفت، و در کمپین تبلیغاتی فعلی‌اش با همین روند ادامه می‌دهد. اما با همه دروغ‌هایش نمی‌تواند روحش را پنهان کند. به ناتوانان حمله می‌کند، نعمت‌های طبیعی را نابود می‌کند، و بی‌احترامی نشان می‌دهد، برای مثال از پوکاهانتس به عنوان یک تهمت استفاده می‌کند.»

ترامپ که پس از اخراج از توییتر شبکه اجتماعی خودش را راه‌اندازی کرد این هفته استعداد بازیگری دنیرو را زیر سؤال برد و از نزاع حقوقی اخیرش با دستیار سابقش «گراهام چیس رابینسون» گفت.

ترامپ نوشت: «رابرت دنیرو که استعداد بازیگری او به‌شدت تقلیل پیدا کرده، با از بین رفتن اعتبارش، حالا حتی باید از یک تله‌پرامپتر برای بیان حرف‌های تهوع‌آور و شنیع خود استفاده کند. برای کشور ما بسیار توهین‌آمیز است.»

او اضافه می‌کند که دنیرو «در سینما غیرقابل‌دیدن» شده است:‌ «دنیرو باید به جای زندگی دیگران روی زندگی خودش تمرکز کند که یک افتضاح است. او به یک بازنده تمام عیار تبدیل شده، در حالی که دنیا نگاه می‌کند، منتظر می‌ماند و می‌خندد!»

رابرت دنیرو چندین مرتبه به ترامپ با الفاظ رکیک تاخته بود. او در مراسم اهدای جوایز تونی سال ۲۰۱۸ گفت: «فقط می‌خواهم یک چیز بگویم: لعنت بر ترامپ! [شعار ما] دیگر مرگ بر ترامپ نیست. لعنت بر ترامپ است!» دنیرو در جشنواره کن وقتی از شخصیت «ویلیام هیل»‌ در «قاتلین ماه گل» حرف می‌زد بی‌آنکه نامی از ترامپ ببرد او را «احمق» نامید.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا