سینمای ایران

نمایش «جنایت بی‌دقت‌» در مکزیک

فیلم سینمایی «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری در تازه‌ترین حضور بین‌المللی‌اش به عنوان یکی از هشت فیلم بخش مسابقه در جشنواره فیلم گوآنا در مکزیک به نمایش درخواهد آمد.

جشنواره گوآنا از سال ۱۹۹۸ شروع به فعالیت کرده و امسال بیست و یکمین دوره خود را  در  مکزیک برگزار می‌کند. این فستیوال در بخش‌های سینمای بین‌الملل، سینمای مکزیک، فیلم‌های مستند و کوتاه آثار متنوعی را برای شرکت در بخش‌های رقابتی پذیرفته است.

‎در میان 8 فیلم بخش مسابقه بین الملل در کنار «جنایت بی‌دقت» مجموعه‌ایی از فیلمهای منتخب جشنواره‌های سینمایی سال گذشته از کن و برلین تا ونیز و لوکارنو و از کشورهایی نظیر فرانسه، بلژیک، برزیل، فنلاد و … شرکت دارند.

این رویداد سینمایی از هفته آینده شروع می‌شود و در مجموع ۱۸ داور به قضاوت فیلم‌ها در بخش‌های مختلف جشنواره خواهند پرداخت.

‎نسرین میرشب از کمپانی دریم لب فیلم توزیع و پخش بین المللی فیلم را برعهده دارد. «جنایت بی‌دقت »تا کنون در بیش از بیست جشنواره بین‌المللی حضور داشته و  نمایش‌های جشنواره‌ای آن همچنان ادامه دارد.

‎این فیلم محصولی از موسسه فرهنگی هنری کارنامه است. و نگار اسکندرفر تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا