سینمای ایران

«قهرمان» در شیراز روی پرده رفت

فیلم سینمایی «قهرمان» به کارگردانی اصغر فرهادی روز گذشته در شیراز روی پرده رفت.

«قهرمان» دیروز در شیراز روی پرده رفت و بر اساس آمار سمفا (سامانه مدیریت فروش و اکران سینما) تا کنون بیش از ۳۰۱ میلیون تومان از بلیت‌های آن فروخته شده است.

قهرمان که در شهر شیراز فیلمبرداری شده است. داستان کاراکتری به نام رحیم را دنبال می‌کند. که از همسرش جدا شده و به علت بدهی در زندان است. در یک مرخصی دوروزه، سرنوشت ۱۷ سکه طلا را سر راه رحیم می‌گذارد. اما او پس از پی بردن به  این که سکه‌ها برای بازپرداخت بدهی و آزادی از زندان کافی نیستند. تصمیم می‌گیرد. آنها را به صاحب اصلی شان برگرداند. این اقدام فداکارانه از رحیم در شبکه‌های اجتماعی یک ستاره می‌سازد اما …

این فیلم که محصول مشترک ایران و فرانسه است. و اولین بار در بخش رقابتی جشنواره کن اکران و با تحسین منتقدان روبرو شد. در جشنواره یادشده هم جایزه بزرگ و هم جایزه فرانسوا شاله را از آن خود کرد.

گیشه از امروز ۵ آبان در انتظار آمدن قهرمان فرهادی است. تا شاید طلسم این روزهای رکود سینما شکسته شود. نماینده سینمای ایران در اسکار نودوچهارم که تا کنون بیش از ۱۱ هزار نفر را به سالن‌های سینما کشانده است. از امروز به صورت سراسری در بیش از ۱۳۰ سالن روی پرده خواهد رفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
همشهری آنلاین

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا