سینمای ایران

اکران فیلم «حکم تجدید نظر» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» به کارگردانی محمدامین کریم‌پور در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و سپس با حضور عوامل فیلم، نقد و بررسی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «حکم تجدیدنظر» به کارگردانی محمدامین کریم‌پور یکشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و سپس با حضور عوامل فیلم، نقد و بررسی می‌شود.

در خلاصه داستان «حکم تجدیدنظر» آمده است: «حکم تجدید نظر همیشه برای دادگاه نیست. گاهی پذیرش واقعیت و تجدید نظر در عقاید و باورهای انسان سخت‌تر از حکم قصاص است.»

ژاله صامتی، همایون ارشادی، فرید سجادی حسینی، گیتی قاسمی، زیبا کرمعلی، شاهرخ فروتنیان، احسان امانی، آرش عدل‌پرور و مجید یلان، بازیگران این فیلم هستند.

محمدامین کریم پور کارگردان، رضا کریمی تهیه کننده و نویسنده، کورش جاهد کارشناس سینما و جمعی دیگر از عوامل فیلم مهمانان پانصد و سی و هشتمین نشست باشگاه فیلم تهران هستند.‌

علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان‌، خیابان جلفا مراجعه کنند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا