موسیقی

اجرای علیرضا قربانی برای اولین‌بار در خراسان رضوی

علیرضا قربانی خواننده موسیقی سنتی ۱۲ و ۱۳ تیر ۱۴۰۱ در تالار کاشفی شهر سبزوار روی صحنه می‌رود.

علیرضا قربانی خواننده پروژه «با من بخوان» که در ابتدا به مدت ۴۵ شب در تهران روی صحنه رفت. حالا بعد از پاندمی کرونا در شهرهای مختلف کشور اجرا می‌کند. و نکته جالب قابل اعتنا اینکه او ۱۲ و ۱۳ تیرماه در شهر سبزوار روی صحنه می رود.

قربانی شب گذشته ۴ تیر ۱۴۰۱ پس از اجرای زنده همراه با عالیم قاسیم‌اف در تاریخ دوم تیرماه در شهر بوداپست مجارستان، در شهر اراک با مخاطبان خود هم‌صدا شد. و آواز «با من بخوان» را صرف کرد.

اجراهای علیرضا قربانی که در سال ۱۴۰۱ و البته اواخر ۱۴۰۰ در شهرهای مختلفی مانند تبریز، سمنان، دامغان، یزد، کرمان، رفسنجان، اراک، شیراز، اصفهان، گرگان و… روی صحنه رفت، در ادامه پروژه موسیقایی «با من بخوان» است که قبل از شیوع کرونا در تهران آغاز شده بود و این خواننده ۴۵ شب با مخاطبان خود در پایتخت ایران همراه شد و حالا در برخی از شهرهای کشور به اجرای این پروژه می‌پردازد.

نکته ویژه پروژه «با من بخوان» در آینده و در روند طبیعی اجراها، برگزاری کنسرت در استان خراسان رضوی و شهر سبزوار است. که علیرضا قربانی در دو شب در تاریخ ۱۲ و ۱۳ تیر روی صحنه می‌رود. تا برای اولین در این شهر برای مخاطبان خود بخواند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا