تئاتر

حصارکشی محدوده «تئاتر شهر» تا پایان سال

مدیرکل هنرهای نمایشی ابراز امیدواری کرد با توجه به همکاری شهرداری و میراث فرهنگی، حصارکشی مجموعه تئاتر شهر تا پایان سال جاری انجام شود.

قادر آشنا مدیرکل هنرهای نمایشی درباره وضعیت حصارکشی مجموعه تئاتر شهر و مراحل طی شده در این خصوص، گفت: خوشبختانه جلسات و گفتگوها در خصوص حصارکشی این مجموعه به خوبی پیش می‌رود. و مسیر مورد نیاز در حال طی شدن است.

وی تأکید کرد: هیچ مانعی در روند حصارکشی این مجموعه وجود ندارد. و شهرداری منطقه ۱۲، سازمان زیباسازی شهرداری تهران و میراث فرهنگی همکاری لازم در این خصوص را دارند.

آشنا تصریح کرد: موضوع حصارکشی مجموعه تئاتر شهر خیلی بدیهی است. و این امر مورد تأیید، مدیران و مسئولان، هنرمندان و اصحاب رسانه است. تئاتر شهر نیاز به حصاری دارد. که هم به لحاظ بصری زیبا باشد. و هم از این مجموعه هنری محافظت کند.

مدیرکل هنرهای نمایشی درباره زمان آغاز حصارکشی این مجموعه ، بیان کرد: خیلی علاقه مند و امیدواریم که حصارکشی مجموعه در ایام باقیمانده از سال ۹۹ انجام شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا