سینمای ایران

فیلم «به خاطر یک کیف دلار» به کارگردانی بهرامیان

کارگردان فیلم «ملاقات با جادوگر» که هنوز آن را اکران نکرده، در حال ساخت فیلم جدیدی با نام «به خاطر یک کیف دلار» است.

به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «به خاطر یک کیف دلار» به کارگردانی حمید بهرامیان و نویسندگی مشترک بهرامیان و سیدمسعود سعیدی صادر و این فیلم وارد مرحله پیش تولید شده است.

حمید بهرامیان سال ۱۳۹۸ فیلم کمدی «ملاقات با جادوگر» را کارگردانی کرد که با تعطیلی سینماها در دوران شیوع کرونا به اکران نرسید. قرار بود این فیلم نوروز ۱۴۰۲روی پرده سینماها رود و حتی به عنوان یکی از فیلم‌های نوروزی هم معرفی شد اما با توجه به اکران همزمان چند فیلم کمدی، «ملاقات با جادوگر» از اکران نوروزی حذف شد.

در «ملاقات با جادوگر» به تهیه‌کنندگی حمید اعتباریان، بازیگرانی همچون مانی حقیقی، هستی مهدوی‌فر، امیرمهدی ژوله و علیرضا خمسه ایفای نقش داشته‌اند.

این کارگردان حالا به دنبال ساخت فیلم «به خاطر یک کیف دلار» است که تشابه اسمی با فیلم خارجی «به خاطر یک مشت دلار» نیز دارد.

تهیه‌کننده این فیلم آذر معماریان معرفی شده که پیش‌تر تهیه‌کننده مراسم سینمایی- تلویزیونی دنیای تصویر (جشن حافظ) و مدیر اجرایی و روابط عمومی مجله دنیای تصویر را برعهده داشته است.

فیلمنامه این فیلم سینمایی را به طور مشترک نوشته‌اند و با انتخاب عوامل و بازیگران، به زودی ساخت آن آغاز می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا