تئاتر

نمایش «هام» به دانشجویان تخفیف می دهد

نمایش «هام» به کارگردانی حسام شریفی که در تالار حافظ روی صحنه است به دانشجویان تخفیف می دهد.

نمایش «هام» نوشته عباس عبدالله زاده و کارگردانی حسام شریفی که اجرای خود را از ۸ آذر ماه در تالار حافظ آغاز کرده است. برای دانشجویان بلیت تخفیف دار در نظر گرفته است.

دانشجویان می توانند با وارد کردن کد تخفیفی که در سامانه فروش بلیت نمایش درج شده و یا با ارائه کارت دانشجویی معتبر به گیشه تالار حافظ از تخفیف ۳۰ درصدی برای خرید بلیت این اثر نمایشی بهره مند شوند.

همچنین علاقه مندان می توانند. با خرید گروهی بلیت نمایش به صورت حداقل چهارنفره ۲۰ در صد تخفیف بگیرند.

در خلاصه داستان این اثر نمایشی آمده است: خانواده‌ شیاطین تصمیم گرفتند. که شهر آدمیزاد را به ورطه نابودی کشیده و انسانیت را از بین ببرند. اما یک بانوی پاکدامن مقابل آنها قرار گرفته و در این میان هام فرزند ارشد شیطان و …

بازیگران این اثر عبارتند از میثم شمسیان، حسین شهبازی، فرهاد داوری کیا، علی یعقوبی، مرتضی یعقوب پور، ایمان قادری، ندا اصغرپور، فاطمه گوشه، آیناز شجری، آیلار شجری، علی افضلی، ناصر عزتی، شقایق زارع، مانی خضری پور، سارا جوادزاده، بهنام فرزام، امیدعلی رحمانی، مرتضی عبداللهی، فرزانه قاسمی، مجتبی بحران، علی مرادی، نسترن خاموشی، علیرضا حیدری، حنانه میرشاه ولد، الهه اهدایی، پریساجلالی، نوشین جوادی، پرنیان شفیعیان، مریم حیدر زاده، نسیم داداشی، سینا توکلی.

نمایش «هام» تا ۳۰ آذر ماه هر شب ساعت ۱۸ در تالار حافظ به صحنه می رود.

عکس کنار خبر از مریم اصلانی است.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا