تلویزیون

خبر و عکس از سری جدید سریال «داستان یک شهر»

سری جدید سریال نوستالژیک «داستان یک شهر» که در سال ۷۸ توسط اصغر فرهادی ساخته شده، پس از سالها تولید می شود. این بار محمدرضا آهنج کارگردانی را عهده دار شده و تاکنون ۳۰ درصد از تصویربرداری جلو رفته است.

«داستان یک شهر» از سریال های ماندگار تلویزیون در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۱۳۸۰ بود که حالا بعد از ۲۰ سال این بار به قلم پیمان عباسی و کارگردانی محمدرضا آهنج به تهیه کنندگی فرشید محمودی روایت تازه ای از تلاش ۲۶ ساله تیم برنامه سازی در شهر شبکه ۵ سیما را به تصویر می کشد.

در خلاصه این سریال آمده است: «تیم جوان و جسور برنامه در شهر شبکه پنج که برای خود اسم و رسمی دارد. باتماس مردمی برای تهیه گزارشی از تخریب یک ساختمان بر اثر گودبرداری غیراصولی راهی می شود که شروع قصه ای ۲۶ قسمتی از تلاش بخش کوچکی از رسانه ملی در به تصویر کشیدن مسائل و مشکلات مردم به گوش مسئولان است.»

خبر و عکس از سری جدید سریال «داستان یک شهر»

تاکنون ۳۵درصد از سریال درلوکیشن های مختلف استان تهران تصویربرداری شده وپیش بینی می شود باروند کنونی اواسط خرداد ۱۴۰۱ تولید آن به پایان برسد.

علی دهکردی، دانیال عبادی، هلیا امامی، یوسف مرادیان، امین ایمانی، ایرج نوذری،  عزت الله رمضانی فر، بهزاد خداویسی،  سروش جمشیدی، امیردژاکام، نسرین بابایی، مریم کاظمی، ریحانه رضی، ایوب آقاخانی، فرزام ناظری، شقایق زمانی، علی آهنج، علیرضا مهران،  رضا توکلی، پوراندخت مهیمن، فرشید زارعی فر، دانیال ابراهیمی، رضادودانگه، حسین عباسی، نیوشامدبر، بهادر ابراهیمی و…تاکنون ایفای نقش داشته اند.

سریال داستان یک شهر به سفارش گروه فیلم وسریال شبکه پنج سیما از تولیدات سیما فیلم است.

خبر و عکس از سری جدید سریال «داستان یک شهر»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا