تلویزیون

وحید آقاپور به سانسور حرف‌هایش در «خندوانه» واکنش نشان داد

وحید آقاپور در اینستاگرام درباره سانسور صحبت‌هایش در برنامه «خندوانه» که درباره برنامه «ممیزی» بیان کرد نوشت.

وحید آقاپور درباره حضور در برنامه خندوانه در اینستاگرام نوشته است: «در خندوانه دیشب درباره برنامه «ممیزی» و کم و کیف آن هم گپ زدیم، اما بنا بر پروتکل‌های تلویزیون پخش نشد.»

وحید آقاپور بازیگر سریال «ممیزی» به تازگی در «جوکر» هم جلوی دوربین رفته است.

وحید آقاپور متولد 12 خرداد 1357 در شهر ری است. فارغ التحصیل فوق لیسانس کارگردانی نمایش از دانشکده سینما تئاتر  می باشد از تئاتر شروع کرده. و حالا در سینما و تلویزیون فعالیت دارد و متاهل می باشد. وحید اصالتا اهل شربیان استان آذربایجان شرقی و تورک زبان است.

مجید آقاپور عمویش از شهدای جنگ ایران و عراق می باشد. او فعالیت حرفه ای خود را از فرهنگسرای بهمن تهران در سال 1376 وقتی 19 ساله بود با نمایش هاپوخان شروع کرد

دو سال بعد از شروع بازیگری در سال 1378 با نمایش عروسکی خورشید در آتش بعنوان عروسک گردان وارد این عرصه شد. و چندین تجربه نیز بدست آورد. سال 1384 در قامت کارگردان و بازیگر ظاهر شد. و نمایش دو لقک و نصفی را در جشنواره تئاتر فجر اولین بار رو صحنه برد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا