تلویزیون

جناب‌ خان از پنجشنبه به «خندوانه» برمی‌گردد

محمد بحرانی صداپیشه جناب‌ خان، اعلام کرد دوری او از برنامه «خندوانه» که بیش از یک ماه طول کشید، به دلیل التهاب گوش و حنجره و ابتلا به امیکرون بوده است.

جناب‌ خان از پنجشنبه این هفته و بعد از یک‌ماه دوری، به برنامه «خندوانه» می‌آید. این خبر شب گذشته در اکانت رسمی اینستاگرام «خندوانه»، توسط رامبد جوان و محمد بحرانی در گفت‌وگویی زنده اعلام شد.

در این گفت‌وگو، محمد بحرانی از ابتلا به التهاب گوش و حنجره و اومیکرون در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: «به دلیل استفاده زیاد از هدفون و حجم بالای صدا، دچار التهاب گوش و بعد از آن التهاب در حنجره شدم. طوری که پزشک توصیه کرد حتی با تلفن صحبت نکنم. کمی بعد هم امیکرون گرفتم و همه این‌ها باعث شد تا این مدت جناب‌خان در برنامه نباشد.»

در ادامه این گفت‌وگوی زنده بعد از این توضیحات، رامبد جوان و محمد بحرانی اعلام کردند. که روز پنجشنبه، ۲۸ بهمن، برنامه «خندوانه» با حضور جناب‌ خان، در شبکه نسیم روی آنتن می‌رود.

غیبت عروسک جناب‌خان پس از برنامه ۲۲ دی‌ «خندوانه» و به دلیل بیماری محمد بحرانی آغاز شده بود.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا