تلویزیون

سریال های «دزد و پلیس» و «افسانه جومونگ» از شبکه تماشا

سریال‌های «دزد و پلیس» و «افسانه جومونگ» به روی آنتن شبکه تماشا می‌روند.

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، مجموعه تلویزیونی «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه‌کنندگی محسن چگینی از روز شنبه، ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ از این شبکه پخش می‌شود.

داستان سریال «دزد و پلیس» درباره ناصر کاظمی، خلافکاری معروف و سابقه‌داری است که در اثر یک ضربه ناشی از وقوع یک تصادف به سر او حافظه خود را از دست می‌دهد. ناصر پس از وقوع این تصادف شخصیت دیگری پیدا کرده و وقتی که می‌بیند همه از او می‌ترسند سعی می‌کند که اشتباهات خودش را جبران کند … .

بهنام تشکر، هومن برق نورد، شقایق دهقان، مرجانه گلچین، حمید لولایی و بیژن بنفشه از جمله نقش آفرینان این سریال طنز هستند.

سریال «دزد و پلیس» هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه تماشا پخش شده و در ساعات ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار آن به روی آنتن می‌رود.

همچنین، کنداکتور شبکه تماشا در آخرین ماه بهار دچار تغییرات شده است و از روز گذشته سریال «افسانه جومونگ» جایگزین «تماشاگر» در باکس ثابت سریال‌های شرقی (ساعت ۱۹) شده است.

از پنجشنبه، ۵ خرداد ماه نیز سریال «دفتر حقوقی» جایگزین سریال «هانا» در باکس سریال‌های اکشن (ساعت۲۲) می شود

داستان سریال درباره دادستانی به نام مایکل مک دیر و خانواده اش است. آنها پس از گذراندن ۱۰ سال سخت که تحت حمایت طرح محافظت از شاهدان بوده اند، اکنون از این طرح رها شده‌اند و می‌خواهند برای آینده ای بهتر زندگی کنند. بی خبر از اینکه گذشته خطرناک آنها هنوز در کمین نشسته و مشکلات جدیدی در گوشه و کنار آنها را تهدید می کند.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا