تلویزیون

توضیحات تهیه‌کننده «دورهمی» درباره شایعات

تهیه‌کننده «دورهمی» درباره شایعه تغییر مجری، پخش قسمت‌های باقی‌مانده و ساخت سریال جدید توسط مهران مدیری توضیحاتی داد.

این روزها بازار شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره مهران مدیری داغ است. بحث تغییرات در «دورهمی» یکی دو روزی است در فضای مجازی مطرح شده و از افراد جدیدی به‌عنوان مجری «دورهمی» جدید نام برده می‌شود؛ نکاتی که با واکنش‌ تهیه‌کننده این برنامه تلویزیونی همراه شد.

ناصر قدیر کاشانی تهیه‌کننده «دورهمی» گفت: درباره شایعه تغییر مجری و نام‌هایی هم که مطرح شده است باید بگویم در وهله اول کسی تصمیم به تولید سری جدید «دورهمی» ندارد و از طرفی هم معلوم نیست که ما تهیه‌کننده این کار باشیم، بنابراین همه این گمانه‌ها و مطالب شایعه است.

وی در خصوص پخش قسمت‌های باقی‌مانده این برنامه تلویزیونی و ادامه اجرای این برنامه توسط مهران مدیری تأکید کرد: فعلاً رایزنی نکردیم و تصمیم با سازمان صداوسیماست، 45 برنامه تحویل داده‌ایم که هر زمانی در کنداکتور قرار بگیرد چند ماهی می‌تواند روی آنتن باشد. صحبت «دورهمی» سری جدید مطرح نیست، مجری را سازمان صداوسیما تعیین می‌کند اما فعلاً تصمیمی برای ساخت وجود ندارد.

تهیه‌کننده «دورهمی» در عین حال تأکید دارد در هر صورت ساخت، تولید، انتخاب مجری، تعیین محتوا و پخش «دورهمی» از اختیارات سازمان صداوسیماست.

قدیر کاشانی همچنین درباره ساخت سریال جدید مهران مدیری در فضای شبکه نمایش خانگی و حتی گمانه‌زنی برخی از بازیگران، خاطرنشان کرد: سریال جدید مهران مدیری برای پلت‌فرم نماوا ساخته می‌شود. نام این سریال که در نگارش متن به‌سر می‌برد، «زالو» است. خبرهایی نسبت به حضور برخی از هنرمندان از جمله مهران غفوریان مطرح شده است که صحت ندارد. این سریال بازگشت آقای مدیری به فضای کاملاً طنز خواهد بود.

پیش از اظهارنظر اخیر مهران مدیری درباره تمایل نداشتن او به پخش تصویرش از تلویزیون، شبکه نسیم اعلام کرده بود. که قصد دارد قسمت‌های باقی‌مانده از مسابقه «دورهمی» را پس از ماه صفر پخش کند. و این برنامه را تا پایان سال 1401 ادامه خواهد داد اما در پی ویدئوی منتشرشده، تهیه‌کننده بر مالکیت صداوسیما بر این برنامه‌ تأکید کرد. و یادآور شد تصمیم‌گیرنده در رابطه با پخش یا پخش نشدن برنامه سازمان صداوسیماست.

با این همه شبکه نسیم ترجیح داد با اتمام ماه محرم و صفر، جدول پخش جدید خود را بدون «دورهمی» ببندد. همچنین تاکنون خبری رسمی مبنی بر پخش مجدد این برنامه از تلویزیون پس از حواشی پیش‌آمده اعلام نشده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
تسنیم

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا