سینمای جهان

نسخه لایو اکشن پسر جهنمی ساخته می‌شود

نسخه لایو اکشن پسر جهنمی (Hellboy) توسط کمپانی فیلمسازی «ملنیوم مدیا» به کارگردانی «برایان تیلور» ساخته می‌شود.

حتماً به خاطر دارید که فیلم پسر جهنمی (Hellboy) به کارگردانی «نیل مارشال» و ایفای نقش «دیوید هاربر» در سال ۲۰۱۹ به نمایش در آمد و با شکست بسیار بدی مواجه شد و به هیچ عنوان نتوانست نظر مخاطبین و منتقدین را جلب کند و حالا اخبار جدید اطلاع می دهند که شانسی دوباره برای درخشیدن به این شخصیت که توسط «مایک میگنولا» خلق شده، داده شده است.

اخیراً کمپانی فیلمسازی «ملنیوم مدیا» اعلام کرده است که فیلمنامه نسخه لایو اکشن این فیلم آماده است و قرار است در آپریل همین سال فیلمبرداری خودش در بلغارستان را آغاز کند.

کارگردانی این لایو اکشن بر عهده «برایان تیلور» اهل آمریکا می باشد که از دیگر آثار او می توان به فیلم کرانک: ولتاژ بالا (Crank: High Voltage 2009) با بازی «جیسون استاتهام» اشاره کرد.

تا به این لحظه اعلام نشده است که نام فیلم پسر جهنمی چه خواهد بود اما منابعی اعلام می کنند که عنوان این فیلم (Hellboy: The Crooked Man) می باشد، اما تا به این لحظه اطلاعات رسمی ای در این مورد به بیرون درز پیدا نکرده اند.

تا لحظه انتشار این خبر در تاریخ ۲۸ بهمن سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعاتی دیگری درمورد این فیلم و یا بازیگرانی که در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد به بیرون درز پیدا نکرده است، اما کمپانی سازنده اعلام کرده است که به زودی اطلاعاتی در این مورد را منتشر خواهد کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
دیجی موویز

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا