تلویزیون

سریال «نوبت لیلی» به جشنواره انگلیسی می‌رود

سریال «نوبت لیلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی به هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رامسگیت در انگلستان راه پیدا کرد.

سریال «نوبت لیلی» به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی به هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم رامسگیت ( RAMSGATE) در انگلستان راه یافت. این رویداد با حمایت BIFA در بندر سلطنتی انگلستان ۲۵ الی ۳۰ ژوئن مصادف با ۵ تا ۱۰ تیر برگزار خواهد شد.

سریال «نوبت لیلی» محصول اختصاصی نماوا بوده که توسط کمپانی ماداکتو پیکچرز به جشنواره‌های جهانی عرضه می‌شود. و پیش از این از British Awards در انگلستان موفق به دریافت جایزه بهترین سریال بین‌المللی و بهترین فیلمبرداری و همچنین کاندید بهترین سریال بلند در دهمین جشنواره DIE SERIALE در آلمان شد. این سریال در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره skiptown در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

سرپرست نویسندگان این سریال مهدی شیرزاد و تیم نویسندگان شامل مهدی شیرزاد، سروش چیت‌ساز و روح‌الله حجازی هستند. که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده‌اند.

در خلاصه داستان سریال «نوبت لیلی» آمده است: «لیلی از طریق کتابی مرموز در می‌یابد که او و خانواده‌اش تاکنون در زمان و مکان‌های بسیاری زیسته‌اند و اکنون «نوبت لیلی» است تا با رمزگشایی از کتاب و یافتن تابلوی ارزشمند نیاکانش دست به انتخابی بزند که به تمام این زندگی‌های زیسته معنا بدهد و … .»

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
مهر

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا