تلویزیون

حذف سارا و نیکا ساخت «پایتخت ۷» را علنی کرد

انتشار خبر حذف ۲ بازیگر نوجوان در فصل جدید از سریال «پایتخت»، تاییدی می تواند باشد بر ساخته شدن این مجموعه برای نوروز ۱۴۰۰. ضمن اینکه اعلام حذف شخصیت های سارا و نیکا، در ساعت های اخیر با واکنش برخی از بازیگران اصلی این مجموعه همراه شده است.

به نظر می رسد مراحل پیش تولید ساخت فصل جدید از سریال «پایتخت» در سکوت خبری آغاز شده باشد. اما تاکنون خبری رسمی در این زمینه منتشر نشده است. با این حال حذف نقش سارا و نیکا و بازگشت نقش بابا پنجعلی با بازی علیرضا خمسه، مهمترین تغییراتی است که در همین گمانه زنی ها برای فصل هفتم از سریال «پایتخت» برشمرده می شود.

هرچند ویدئوی شامگاه گذشته دو بازیگر نوجوان این سریال که به نظر می رسد. حواشی اخیرشان در فضای مجازی علت حذف آن‌ها از سریال تلویزیونی «پایتخت» است. برخی از این خبرها را از حد گمانه زنی فراتر برده و تایید می کند.

در پی انتشار ویدئویی از خواهران فرقانی که حذفشان از پایتخت ۷ را تایید می کرد، برخی بازیگران این سریال ـ مهران احمدی و بهرام افشاری ـ نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و البته در این بین برخی بازیگران بی ربط به این مجموعه که عادت کرده اند، با هر اتفاق، اظهارنظری را مطرح و روانه فضای مجازی کنند، این بار هم ساکت ننشستند.

مهران احمدی ـ بازیگر نقش بهبود ـ که پس از غیبت در چند فصل، به «پایتخت ۶» برگشت، خواستار آن شده است. که به این دو دختر بی احترامی نشود و بی جهت قضاوتشان نکنند؛ «شاید اگر شما در شرایط زندگی آن‌ها بودید اشتباهات بزرگتری را مرتکب می‌شدید.»

احمدی در بخش دیگری از اظهار نظرش آورده است که «این دو نوجوان هیچوقت ادعای بازیگری نداشتند» و تاکید کرده است:

«دین ما و مرام ما همیشه به رسم قلندری و محبت و گذشت بوده است و نه انتقام و تنبیه و بی معرفتی.»

این بازیگر در پایان صحبت‌هایش نوشته است: «سازندگان محترم «پایتخت» ان شاءالله که موفق باشید!!!!»؛ جمله ای که تلویحا از غیبت دوباره بهبود در فصل جدید حکایت دارد.

بهرام افشاری نیز با تاکید بر اینکه سارا و نیکا فرزند «پایتخت» هستند. و هیچ وقت ادعایی نداشتند، نوشته است. «مثل خود من که طرفدار «پایتخت» بودم و با آن رشد کردم.»

بازیگر نقش بهتاش از «پایتخت» به عنوان یک خانواده یاد کرد و نوشت:

«از همه مسوولان محترم که دلیل موفقیت و محبوبیت «پایتخت» را  نشان دادن تحکم خانواده و همدلی و بخشش می‌دانند. درخواست می‌کنم فرصت جمع شدن در کنار هم را به وجود بیارند. باشد در این روزها تلاش کنیم که دوباره لحظه‌ای هم وطنانمان را شاد کنیم.»

فصل ششم از سریال پایتخت نوروز ۱۳۹۹ روی آنتن رفت. که انتقادهایی را به روند داستان و فیلمنامه به همراه داشت. این فصل از «پایتخت» که در نهایت به دلیل شیوع کرونا ناتمام مانده بود. با این وعده از سوی سازندگان همراه شد. که پس از اتمام یا کاهش شیوع ویروس کرونا ادامه سریال تولید و پخش خواهد شد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا