تلویزیون

«یدو» و «تک تیرانداز» براى پخش به تلویزیون رفتند

فیلم هاى سینمایى «یدو» و «تک تیرانداز» براى نخستین بار از شبکه هاى تلویزیون پخش خواهد شد.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سیما، بر اساس اعلام حمید شاه آبادی معاون سیمای رسانه ملی، «یدو» بهترین فیلم سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر برای نخستین بار به جای اکران عمومی در سینماها، از شبکه‌های تلویزیون پخش خواهد شد.

وی در این باره گفت: فیلم‌های سینمایی «یدو» به کارگردانی مهدی جعفری و «تک تیرانداز» به کارگردانی علی غفاری برگزیده‌های سی و نهمین جشنواره ملی فیلم فجر در جدول پخش شبکه‌های یک و سه قرار گرفته است.

«یدو» برنده ۵ سیمرغ بلورین از جمله بهترین فیلم و بهترین کارگردانی و «تک تیرانداز» برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه ملی از سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر هستند.

شاه آبادی با بیان اینکه ساختار فیلم سینمایى یکى از علاقه مندى هاى اولویت دارِ مخاطبان رسانه ملى است. خاطرنشان کرد. انتخاب و پخش این فیلم‌های موفق و ارزشى سینماى ایران در جشنواره فیلم هاى سینمایى نوروز تلویزیون با امکان مشاهده چند ده میلیونى مردم، حاکى از آن است. صداوسیما ضمن همراهى و الفت با سینماگران دغدغه مند حامى بزرگ هنر صنعت سینماست.

بر این اساس فیلم سینمایی «یدو» روز جمعه ششم فروردین ساعت ۱۱:۱۵ روی آنتن شبکه یک سیما و جمعه سیزدهم فروردین ساعت ۱۵ روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.

فیلم سینمایی «تک تیرانداز» نیز روز دوشنبه نهم فروردین ساعت ۱۱:۱۵ از شبکه یک سیما و روز پنجشنبه پنجم فروردین ساعت ۱۵ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

بنابراین به نظر می‌رسد. «یدو» و «تک تیرانداز» دیگر نمایش عمومی در سینماها را تجربه نخواهند کرد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا