تلویزیون

نگین صدق گویا بازیگر جدید سریال از سرنوشت۴

فیلمبرداری فصل چهارم سریال «از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان همچنان ادامه دارد و تدوین این کار هم‌زمان درحال انجام است.

به نقل از سیمافیلم، علی‌اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال «از سرنوشت ۴» درباره آخرین وضعیت این سریال توضیح داد: به گفته این تهیه‌کننده در این فصل ساناز سعیدی، نگین صدق گویا و سولماز غنی به گروه بازیگران اضافه شده و بازیگران جدیدی نیز اضافه خواهند شد.

در بخش‌هایی که این روزها در حال تصویربرداری است. صحنه‌های مربوط به لیلا بلوکات و مجید واشقانی تصویربرداری خواهد شد. تدوین همزمان سریال توسط شوکا زندباف در حال انجام است. و تاکنون ۳۰ درصد از کار جلوی دوربین رفته است.

او افزود: عمده‌ترین مساله‌ای که در این فصل، سریال آن را دنبال می‌کند. موانع تولید داخلی بر سر راه جوانان است. و در این راه به سودجویانی که مانع رشد تولید می‌شوند. اشاره داریم همچنین به مشکلات استعداد‌های جوان و خلاق در تولید توجه می‌شود.

«از سرنوشت۴» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی علی‌اکبر تحویلیان در ۳۰ قسمت ساخته می‌شود و زمان آماده‌سازی سریال ۶ ماه خواهد بود.

در این سریال بازیگرانی همچون مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطمه بهارمست، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، مائده طهماسبی، ساناز سعیدی، رابعه مدنی و … بازی می‌کنند.

«از سرنوشت» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تولید می‌شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا