تلویزیون

زمان تولید سری جدید «کودک شو» مشخص نیست

تهیه‌کننده «کودک شو» از مشخص نبودن زمان تولید سری پنجم این برنامه خبر داد.

برنامه «کودک شو» که پس از پخش چهار سری از آن در شبکه نسیم، به گفته تهیه‌کننده آن قرار بود به سری پنجم برسد. و با ساختاری جدید مهمان خانه‌های مردم شود. حال هیچ خبری از تولید آن در دست نیست.

رضا نصیری تهیه‌کننده این مسابقه تلویزیونی درباره سری پنجم «کودک شو» گفت: هنوز صحبتی مبنی بر ساخت و تولید سری جدید با شبکه انجام نشده است. و نمی‌دانیم اصلا علاقه‌ای برای ساخت سری پنجم وجود دارد. یا خیر.

به گفته این تهیه‌کننده، اگر قرار باشد. سری پنجمی در کار باشد. حتما با تغییرات زیادی روبه رو می‌شود. مانند تمام آن قسمت‌هایی که تا این لحظه روی آنتن رفته‌اند. و در هر سری با حفظ شاکله اصلی مسابقه شاهد تغییراتی نیز بودیم.

نصیری در پایان درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: درحال حاضر مشغول تولید پروژه‌ای دیگر هستم. که آن هم به شکل یک مسابقه برای تلویزیون طراحی شده است. و به زودی اخبار تکمیلی آن منتشر می‌شود.

آخرین فصل «کودک شو» به تهیه‌کنندگی رضا نصیری و با اجرای حمید گودرزی در نوروز ۱۴۰۰ شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نسیم رفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
صبا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا