تلویزیون

پیشنهاد جالب حسن ریوندی به رضا عطاران

حسن ریوندی با حضور در برنامه «رخ به رخ» درباره بازیگری و تغییر مسیر هنری زندگی خود صحبت کرد.

شب گذشته حسن ریوندی کمدین و طنزپرداز کشورمان، مهمان نخستین قسمت از برنامه «رخ به رخ» بود.

تمام بخش‌های این برنامه با سوالاتی طراحی شده که هدف آن روبرو شدن با احساسات مختلف آدمی و تلاش برای نزدیک‌تر شدن به رخی از افراد است که کمتر دیده شده است.

در بخشی از برنامه، ریوندی درباره بازیگرانی که دوست دارد در  فیلم زندگی اش بازی کنند، گفت: به نظرم جواد عزتی در سی سالگی ام ، مهران مدیری در آینده و رضا عطاران نقش حالم را بازی کند، فیلم خوبی از آب در می‌آید. البته می‌خواهم مردم را به چالش بکشم که کدام یک از این بازیگران  طنازتر هستند.

وی عنوان کرد: من اوایل به بازیگری علاقه داشتم. البته آن روزها که می‌خواستم بازیگر شوم اصلاً کار خودم را به عنوان کمدین آغاز نکرده بودم. حتی به رضا عطاران حدود ۱۰ سال پیش گفتم، می‌خواهم بازیگر شوم و بازی طنز ارائه دهم. حتی یک پیشنهاد نجومی به او دادم و گفتم پول می‌دهم تا بازیگر شوم به شرط اینکه من بازیگر نقش اول باشم و رضا نقش روبروی من باشد!

حسن ریوندی عنوان کرد: چند بار تماس گرفتم، اما جوابی نداد. هنوز هم منتظر رضا عطاران هستم! ولی او باعث شد من مسیرم تغییر کند. مسیر زندگی ام تغییر کرد و خودم با مطالعه و دیدن سمینار‌ها توانستم در این حوزه استندآپ کمدی فعالیت کنم.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا