تلویزیون

پخش فصل دوم «پایتخت» به‌زودی در شبکه تماشا

پخش فصل دوم از مجموعه «پایتخت» به‌زودی در شبکه تماشا آغاز می‌شود.

شبکه تماشا که مدتی است سریال «پایتخت ۱» را پخش می‌کند، به‌زودی فصل دوم این مجموعه را به روی آنتن می‌برد و داستان «پایتخت» ادامه دارد.

فصل اول این مجموعه هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش می‌شود. همچنین سری دوم این سریال قرار است به‌زودی در همین ساعت به روی آنتن برود.

سریال «پایتخت ۲» به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری برای شبکه یک سیما ساخته شد. فصل دوم از این سریال به نویسندگی محسن تنابنده، حسن وارسته و کوروش نریمانی نوشته شد.

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبداللهی، لیندا کیانی، زنده یاد حسین محب اهری، امیر جعفری، افسانه تهرانچی، زنده یاد پروین میکده، رابعه مدنی و … از بازیگران فصل دوم «پایتخت» هستند.

«پایتخت۲» نوروز سال ۹۲ از شبکه اول به روی آنتن رفت. تاکنون ۶ فصل از این مجموعه توسط سیروس مقدم برای تلویزیون ساخته شده است.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا