ویدیو

تریلر جدید فیلم «گلادیاتور ۲» منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

ریدلی اسکات، کارگردان افسانه‌ای، با فیلم «گلادیاتور ۲» به سینما بازمی‌گردد؛ ادامه حماسه‌ای تاریخی در روم باستان که قدرت، انتقام و دسیسه‌ها را به تصویر می‌کشد.

ریدلی اسکات، کارگردان ۸۶ ساله، همچنان با سرعت بالا فیلم می‌سازد؛ در حالی که بسیاری از کارگردانان معروف مانند استیون سودربرگ و استیون اسپیلبرگ سریع کار می‌کنند، اما هیچ کدام به سرعت اسکات و در این سن فعالیت نمی‌کنند. اسکات حداقل هر دو سال یک فیلم می‌سازد. اما این روند اخیراً سرعت بیشتری گرفته است. در سال ۲۰۲۱، دو فیلم «آخرین دوئل» و «خاندان گوچی» را در یک سال اکران کرد و در سال ۲۰۲۳ فیلم «ناپلئون» را به نمایش گذاشت. اکنون اسکات در سال ۲۰۲۴ با دنباله مورد انتظار «گلادیاتور» بازمی‌گردد: «گلادیاتور ۲».

بیست و چهار سال پس از فیلم «گلادیاتور» در سال ۲۰۰۰، اسکات بالاخره دنباله‌ای را که مدت‌ها مورد بحث بوده است، به نتیجه رساند. صحبت‌ها درباره «گلادیاتور ۲» بیش از یک دهه پیش آغاز شد و در یک مقطع، نیک کیو، موسیقیدان مشهور، یک فیلم‌نامه دیوانه‌وار برای آن نوشت که همه را تحت تأثیر قرار داد، اما هرگز ساخته نشد.

به نظر می‌رسید که اسکات از ساخت دنباله «گلادیاتور» منصرف شده بود، اما به طور ناگهانی در سال گذشته، این پروژه دوباره جان گرفت. فیلم‌نامه «گلادیاتور ۲» توسط پیتر کریگ و دیوید اسکارپا نوشته شده و بر اساس شخصیت‌هایی است که توسط دیوید فرانزونی خلق شده‌اند. در این فیلم، گروهی از بازیگران برجسته از جمله پل مسکال، پدرو پاسکال، جوزف کوین، فرد هچینگر، لیور راز، درک جاکوبی، کانی نیلسن و دنزل واشنگتن حضور دارند.

از کارگردان افسانه‌ای ریدلی اسکات، «گلادیاتور ۲» ادامه حماسه‌ای است که درباره قدرت، دسیسه و انتقام در روم باستان روایت می‌شود. سال‌ها پس از مرگ ماکسیموس، قهرمان محبوب، لوکیوس (با بازی پل مسکال) مجبور می‌شود به میدان گلادیاتورها وارد شود، پس از آن که خانه‌اش توسط امپراتوران ظالم که اکنون روم را با دست آهنین حکومت می‌کنند، تسخیر می‌شود. لوکیوس با خشم در قلبش و با سرنوشت امپراتوری در دست، باید به گذشته خود نگاه کند تا قدرت و شرافت را بیابد و شکوه روم را به مردمش بازگرداند.

«گلادیاتور ۲» در ۲۲ نوامبر ۲۰۲۴ از طریق پارامونت پیکچرز اکران می‌شود. تریلر جدید این فیلم را در ادامه مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا