ویدیو

بیلی آیلیش از آلبوم جدیدش گفت (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

بیلی آیلیش در گفتگو با جیمی کیمل از روند تولید آلبوم جدیدش «Hit Me Hard and Soft» که به تازگی منتشر شده صحبت کرد.

بیلی آیلیش در گفتگو با جیمی کیمل از تابستونش، یه تور یک‌ساله، آلبوم جدیدش «Hit Me Hard and Soft» که پلاتینیوم شده، نحوه تنظیم آهنگ‌هاش توی این آلبوم، بزرگ شدن در کنار طرفدارای فوق‌العادش، گوش دادن به نسخه‌های اولیه آهنگ‌هاش صحبت کرد و کلیپ دیده‌نشده از خودش و فینیاس توی ماشین، در حال کار روی آهنگ «Birds of a Feather» به اشتراک گذاشت.

نخستین آلبوم استودیویی آیلیش، وقتی همه می‌خوابیم، کجا می‌ریم؟ (۲۰۱۹) به صدر جدول بیلبورد ۲۰۰ رسید و یکی از پرفروش‌ترین آلبوم‌های سال بود.[۳] تک‌آهنگ «آدم بد» از این آلبوم به صدر جدول بیلبورد هات ۱۰۰ رسید. سال بعد آیلیش ترانه «زمانی برای مردن نیست» را برای فیلم جیمز باند به همین نام اجرا کرد که در سال ۲۰۲۲ برنده جایزه اسکار بهترین ترانه شد. دومین آلبوم او، خوشحال‌تر از همیشه (۲۰۲۱)، در ۲۵ کشور به صدر جدول فروش راه یافت. او «برای چه ساخته شدم؟» را برای فیلم باربی (۲۰۲۳) اجرا کرد که برایش دومین بار برنده جایزه اسکار شد.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا