ویدیو

تریلر فیلم «یک درد واقعی» منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

فیلم جدید «یک درد واقعی» به کارگردانی جسی آیزنبرگ و با بازی کیران کالکین، داستان دو پسرعمو را روایت می‌کند که برای احترام به یاد مادربزرگشان به لهستان سفر می‌کنند.

در حالی که جشنواره Sundance 2024 به‌طور کلی چندان هیجان‌انگیز نبود، یکی از فیلم‌های برجسته این رویداد که به سرعت توسط Searchlight Pictures خریداری شد، فیلم «یک درد واقعی» بود. این فیلم جدیدترین اثر کارگردانی جسی آیزنبرگ است. این فیلم که توسط خود آیزنبرگ نوشته و بازی شده و همچنین ستاره سریال Succession، کیران کالکین، در آن نقش دارد، یک درام کمدی است که بر روی دو پسرخاله‌ی ناسازگار تمرکز دارد. یکی از این پسرخاله‌ها موفق و درخشان (آیزنبرگ) و دیگری گم‌گشته و سردرگم (کالکین) است. این دو به لهستان سفر می‌کنند تا خانه اجدادی مادربزرگ عزیزشان را ببینند و یاد او را گرامی بدارند.

اما همه چیز به این سادگی پیش نمی‌رود و آنچه که قرار بود یک تور ساده پیاده‌روی در بخش‌های زیبای کشور لهستان باشد، به دلیل تنش‌های بین این دو عضو خانواده، پیچیده و احساسی می‌شود. یکی از آنها منظم و پایبند به برنامه‌ریزی است، در حالی که دیگری غیرقابل پیش‌بینی و گاهی ناپایدار است. زخم‌های قدیمی خانواده و برخی از تاریخ‌های دردناک نیز ظاهر می‌شوند و A Real Pain به تدریج از یک کمدی عجیب‌وغریب به یک درام عمیق تبدیل می‌شود.

علاوه بر جسی آیزنبرگ و کیران کالکین، ویلی شارپ، جنیفر گری، کورت ایگیاوان، لیزا سادوی نیز در این فیلم بازی می‌کنند.

«یک درد واقعی» دومین تجربه نویسندگی و کارگردانی جسی آیزنبرگ پس از فیلم When You Finish Saving The World در سال ۲۰۲۲ است که آن فیلم هم در همان سال در جشنواره Sundance با استقبال مواجه شد.

پسرخاله‌های ناسازگار، دیوید (جسی آیزنبرگ) و بنجی (کیران کالکین)، برای سفری به لهستان برای گرامیداشت یاد مادربزرگشان دوباره گرد هم می‌آیند. اما ماجراها وقتی به تنش‌های بین این دو شخصیت برمی‌خورند و با تاریخ خانواده‌شان مواجه می‌شوند، تغییر می‌کند.

«A Real Pain» توسط دیو مک‌کری، علی هرینگ، اما استون، جسی آیزنبرگ، جنیفر سم‌لر و ایوا پوسچینسکا تهیه شده است. Searchlight Pictures این فیلم را از ۱ نوامبر در اکران محدود به نمایش می‌گذارد و پس از آن به‌طور گسترده‌تر در سینماها عرضه خواهد کرد. شما می‌توانید تریلر جدید این فیلم را در زیر تماشا کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا