ویدیو

تریلر فیلم «اتاق کناری» با بازی جولین مور منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

فیلم «اتاق کناری» به کارگردانی آلمودوار، تیلدا سوینتن و جولین مور نقش دوستان قدیمی هستند که پس از سال‌ها در شرایطی دوباره به هم می‌پیوندند.

پیش از اینکه کسی حتی یک فریم از فیلم «اتاق کناری» را ببیند، مشخص بود که این فیلم در فصل جوایز مورد توجه قرار می‌گیرد. این اتفاق طبیعی است وقتی کارگردان فیلم پدرو آلمودوار باشد (اولین فیلم به زبان انگلیسی او) و بازیگران اصلی آن تیلدا سوینتن و جولین مور باشند. اکنون، تنها چیزی که باقی مانده این است که ببینیم واکنش‌ها به این فیلم چگونه خواهد بود وقتی سرانجام اکران شود.

همانطور که در تریلر فیلم مشاهده می‌شود، «اتاق کناری» داستان دوستانی را روایت می‌کند که در گذشته با هم در یک مجله کار می‌کردند اما اکنون از هم جدا شده‌اند. سال‌ها بعد، آن‌ها در موقعیتی توصیف شده به عنوان “شدید اما شیرین” دوباره به هم می‌پیوندند.

این فیلم بازیگرانی همچون تیلدا سوینتن، جولین مور، جان تورتورو و آلساندرو نیولا را در خود جای داده است. «اتاق کناری» توسط پدرو آلمودوار نوشته و کارگردانی شده است.

«اتاق کناری» از ۲۰ دسامبر اکران محدودی در سینماها خواهد داشت و در ژانویه ۲۰۲۵ به صورت گسترده به نمایش درمی‌آید. تریلر فیلم را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

اینگرید (جولین مور) و مارتا (تیلدا سوینتن) در دوران جوانی دوستان نزدیکی بودند و در همان مجله کار می‌کردند. اینگرید نویسنده داستان‌های خودزندگینامه‌ای شد و مارتا به عنوان خبرنگار جنگ مشغول به کار شد، و به مرور زمان از هم دور شدند. پس از سال‌ها دوری، در شرایطی شدید اما به طرز عجیبی شیرین دوباره با هم دیدار می‌کنند.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا