ویدیو

تریلر فصل دوم سریال (آخرین بازمانده از ما) منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» با پدرو پاسکال و بلا رمزی در سال ۲۰۲۵ از شبکه HBO بازمی‌گردد و اولین تیزر آن در روز ویژه TLOU منتشر شد.

HBO در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ای پر از سریال‌های جذاب خواهد داشت، از جمله فصل سوم «نیلوفر سفید»، «آن: خوش آمدی به دِری» و اسپین‌آف جدید «بازی تاج و تخت». اما بزرگ‌ترین سریال این شبکه در سال ۲۰۲۵، بدون شک فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» است. اکنون طرفداران این سریال اولین نگاهی به فصل جدید در تیزر ویژه روز TLOU دارند.

کسانی که بازی‌های ناتی داگ را انجام داده‌اند، نکات آشنایی را در این تیزر خواهند دید، اما بگذارید داستان را لو ندهیم. در عوض، به معرفی داستان بپردازیم؛ جایی که شخصیت جوئل با بازی پدرو پاسکال در مقابل درمانگری که توسط کاترینا اوهارا بازی می‌شود، حاضر است، و صحنه‌های به‌تدریج پرآشوب فصل جدید نمایش داده می‌شود.

خلاصه رسمی فصل دوم، به‌وسیله HBO ارائه شده است:

«پنج سال پس از حوادث فصل اول، گذشته مشترک جوئل و الی دوباره به سراغ آن‌ها می‌آید و آن‌ها را به درگیری با یکدیگر و دنیایی حتی خطرناک‌تر و غیرقابل پیش‌بینی‌تر از گذشته می‌کشاند.»

فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» با بازی پاسکال در نقش جوئل و بلا رمزی در نقش الی ادامه خواهد داشت. همچنین گابریل لونا و روتینا وسلی از فصل اول بازمی‌گردند. بازیگران جدید این فصل شامل کیتلین دوور، ایزابلا مرسد، یانگ مازینو، آریل بارر، تاتی گابریل، اسپنسر لرد، دنی رامیرز و جفری رایت هستند. کاترینا اوهارا نیز به‌عنوان بازیگر مهمان حضور دارد.

کریگ مازن و نیل دراکمن نویسندگی و تهیه‌کنندگی اجرایی «آخرین بازمانده از ما» را بر عهده دارند که محصول مشترکی از HBO و Sony Pictures Television است. سایر تهیه‌کنندگان اجرایی شامل کارولین استراوس، ژاکلین لسکو، سسیل اوکانر، آسا قزیلباش، کارتر سوان و ایوان ولز هستند. شرکت‌های تولیدکننده این سریال شامل PlayStation Productions، Word Games، The Mighty Mint و Naughty Dog هستند.

تیزر ویژه روز TLOU برای فصل دوم «آخرین بازمانده از ما» را در زیر مشاهده کنید و منتظر اعلام رسمی تاریخ پخش باشید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا