ویدیو

مصاحبه با واکین فینیکس – «جوکر: جنون مشترک» (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

واکین فینیکس در مصاحبه با پاول مک‌گوایر درباره نقش موسیقی توی زندگیش و همکاری با لیدی گاگا در فیلم جوکر: جنون مشترک صحبت کرد.

به گزارش سینما شارپ، جوکر: جنون مشترک (انگلیسی: Joker: Folie à Deux) در ژانر دلهره‌آور روان‌شناختی و موزیکال به کارگردانی تاد فیلیپس است که در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد. فیلم‌نامه این فیلم توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور بر پایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی‌سی کامیکس نوشته شده و دنباله‌ای مستقیم بر فیلم جوکر (۲۰۱۹) است. واکین فینیکس یک بار دیگر نقش آرتور فلک / جوکر را در آن تکرار کرده و لیدی گاگا، زاسی بیتس، استیو کوگان، برندن گلیسون و کاترین کینر دیگر بازیگران فیلم هستند.

واکین فینیکس برای بازی در نقش آرتور فلک/جوکر توی فیلم «جوکر» برنده اسکار شد. اون و کارگردان تاد فیلیپس دنباله این فیلم رو به اسم «جوکر: جنون مشترک» ساختن و لیدی گاگا رو هم به این ماجراجویی دیوونه‌وار اضافه کردن. پاول مک‌گوایر گرایمز، خبرنگار سرگرمی از برنامه «Twin Cities Live» روی شبکه KSTP (ABC مینیاپولیس)، با واکین فینیکس درباره نقش موسیقی توی زندگیش، همکاری با لیدی گاگا و موضوعات دیگه صحبت کرده. فیلم «جوکر: جنون مشترک» رو می‌تونید از ۴ اکتبر توی سینماهای Emagine ببینید.

فیلم «جوکر: جنون مشترک» رو می‌تونید از ۴ اکتبر توی سینماهای Emagine ببینید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا