ویدیو

ناتالی پورتمن به سوالای طرفداراش جواب می‌ده (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

ناتالی پورتمن در مصاحبه با برنامه «Actually Me» سایت GQ به صورت ناشناس پاسخ طرفدارانش را در شبکه های اجتماعی داد.

به گزارش سینما شارپ، توی این قسمت از برنامه «Actually Me»، ناتالی پورتمن ناشناس می‌ره تو اینترنت و به کامنت‌های واقعی از توییتر، اینستاگرام و ردیت جاهای دیگه جواب می‌ده. آیا واقعاً باله بلده؟ برمی‌گرده به «جنگ ستارگان» تو نقش پدمه؟ چی باعث شد یه طرفدار بزرگ فوتبال بشه؟

مسیر شغلی ناتالی پورتمن با بازی در نقش ایوی هموند در فیلم اکشن وی مثل وندتا (۲۰۰۶)، آن بولین در درام تاریخی دختر دیگر بولین (۲۰۰۸) و یک بالرین در فیلم وحشت روان‌شناختی قوی سیاه (۲۰۱۰)—که برایش برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین بازیگر زن شد—ترقی یافت. او در فیلم کمدی عاشقانهٔ بدون تعهد (۲۰۱۱) درخشید و برای به تصویر کشیدن ژاکلین کندی در زندگی‌نامه‌ای جکی (۲۰۱۶) بار دیگر نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شد.

ناتالی پورتمن نقش جین فاستر را در فیلم‌های ابرقهرمانی دنیای سینمایی مارول متشکل از ثور (۲۰۱۱)، ثور: دنیای تاریک (۲۰۱۳) و ثور: عشق و تندر (۲۰۲۲) ایفا کرد که باعث شد در میان بازیگران زن با بیشترین دستمزد قرار بگیرد.

در ادامه این برنامه جذاب را با زیرنویس فارسی اختصاصی سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا