ویدیو

تریلر فیلم «میکی ۱۷» با بازی رابرت پتینسون منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

فیلم «میکی ۱۷» "Mickey 17"، فیلم جدید بونگ جون هو، کارگردان برنده اسکار، داستانی جذاب با بازی رابرت پتینسون و نائومی اکی را روایت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، احساس مرگ چگونه است؟ از کارگردان برنده جایزه اسکار، بونگ جون هو، فیلم جدید «میکی ۱۷» “Mickey 17” در تاریخ 31 ژانویه 2025 فقط در سینماها اکران خواهد شد.

این فیلم که توسط بونگ جون هو، نویسنده و کارگردان مشهور فیلم “Parasite”، ساخته شده است، داستان میکی بارنز (با بازی رابرت پتینسون) را روایت می‌کند. میکی در شرایط عجیبی قرار دارد؛ جایی که کارفرمای او از او می‌خواهد که برای انجام وظیفه‌اش بارها بمیرد و دوباره به زندگی بازگردد.

بازیگران فیلم شامل رابرت پتینسون (“بتمن”، “تنت”)، نائومی اکی (“جنگ ستارگان: اپیزود ۹ – ظهور اسکای‌واکر”)، استیون ین (“نوپ”) و تونی کولت و مارک روفالو، هر دو نامزد جایزه اسکار، هستند.

این فیلم توسط دی‌دی گاردنر و جرمی کلاینر، تهیه‌کنندگان برنده اسکار برای فیلم‌های “مهتاب” و “۱۲ سال بردگی”، و همچنین بونگ جون هو و دوهو چوی تهیه شده است. فیلم‌برداری توسط داریوس خوندجی و طراحی تولید توسط فیونا کرامبی انجام شده است. “Mickey 17” بر اساس رمان “Mickey 7” اثر ادوارد اشتون ساخته شده است.

این فیلم در تاریخ 31 ژانویه 2025 در سینماهای آمریکا و از 28 ژانویه 2025 در سطح بین‌المللی اکران خواهد شد.

در ادامه میتوانید این تریلر رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا