ویدیو

تریلر فیلم «Elevation» با آنتونی مکی منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

فیلم «Elevation» با بازی آنتونی مکی، داستان نبردی هیجان‌انگیز در دنیایی پسا‌آخرالزمانی برای نجات یک پسر جوان را روایت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، پیش از آنکه کاپیتان آمریکا در فوریه آینده با «رد هالک» مبارزه کند، او باید از پس هیولاهای قدرتمندی بربیاید. این دقیقاً همان چیزی است که در فیلم علمی‌تخیلی و اکشن «Elevation» با بازی آنتونی مکی اتفاق می‌افتد. این فیلم همچنین با حضور مورنا باکارین، بازیگر محبوب ژانر علمی‌تخیلی (از فیلم‌های «ددپول» و «فایرفلای»)، جنگی تمام‌عیار را با موجودات وحشی به تصویر می‌کشد.

خلاصه رسمی فیلم: داستان «Elevation» در کوه‌های راکی پس از وقوع یک آخرالزمان رخ می‌دهد، جایی که یک پدر تنها به همراه دو زن از محل امن خود خارج می‌شوند تا با موجودات هیولایی روبرو شوند و زندگی یک پسر جوان را نجات دهند.

مدی هاسون (از فیلم «Malignant») و دنی بوید جونیور (از فیلم «Bruised») نیز در این تریلر حضور دارند. کارگردانی این فیلم توسط جورج نولفی انجام شده که قبلاً با آنتونی مکی در فیلم‌های «The Banker» و «The Adjustment Bureau» همکاری داشته است. فیلمنامه این فیلم توسط جان گلن و همچنین تیم نویسندگی سریال «SEAL Team» جیکوب رومن و کنی رایان نوشته شده است.

با حضور کمپانی Vertical Entertainment، فیلم «Elevation» در تاریخ ۸ نوامبر در سینماها اکران می‌شود و امیدوارم فرصت تماشای آن بر روی پرده بزرگ را داشته باشم. این فیلم می‌تواند ترکیبی پرانرژی با فیلم‌های اکشن علمی‌تخیلی مانند «جنگ فردا» با بازی کریس پرت باشد.

آماده‌باش برای یک اکشن خارق‌العاده که قرار است در نوامبر امسال به سینماها بیاید!

در ادامه میتوانید این تریلر رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا