ویدیو

تریلر سریال «قبل» با بازی بیلی کریستال منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

سریال جدید قبل «Before» با بازی بیلی کریستال، یک تریلر روانشناسانه را ارائه می‌دهد که از ۲۵ اکتبر در Apple TV+ پخش می‌شود.

به گرازش سینما شارپ، سریال جدید اپل «Before» بیلی کریستال را در موقعیتی ناآشنا قرار داده است. این بازیگر برجسته، که بیشتر برای کارهای کمدی‌اش شناخته می‌شود، در سریال «Before» به عنوان یک تریلر روانشناسانه نقش‌آفرینی می‌کند. این سریال از ۲۵ اکتبر در Apple TV+ پخش خواهد شد.

کریستال در این سریال نقش الای، یک روانپزشک کودک را بازی می‌کند که تلاش دارد به پسری به نام نوآ (با بازی جاکوبی جوپ) کمک کند، پسری که به نظر می‌رسد با گذشته الای ارتباطی مرموز دارد.

همچنین الای در حال پردازش غم و اندوه ناشی از مرگ همسرش لین (با بازی جودیت لایت) است. با عمیق‌تر شدن رابطه بین الای و نوآ، اتفاقات ناخوشایندی رخ می‌دهد، از جمله نقاشی‌های ترسناک نوآ و صحنه‌های مکرر دست‌های خونی که در تریلر نمایش داده می‌شوند.

در کنار بیلی کریستال، رزی پرز در نقش مادرخوانده نوآ، ماریا دیزیا و آوا لاله‌زارزاده نیز در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال «Before» به عنوان یکی از آخرین تولیدات استودیوی تلویزیونی پارامونت پیش از تعطیلی آن در آگوست 2022 تولید شده است. این سریال به همراه پروژه‌های دیگر به CBS Studios منتقل شده است.

سارا تورپ، خالق سریال و تهیه‌کننده اجرایی، به همراه بیلی کریستال، اریک راث، و کارگردانان آدام برنشتاین و جت ویلکینسون در این پروژه مشارکت دارند.

در ادامه میتوانید این تریلر رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا