ویدیو

تریلر فیلم «هیئت منصفه شماره ۲» به کارگردانی کلینت ایستوود منتشر شد

در فیلم «هیئت منصفه شماره ۲» به کارگردانی کلینت ایستوودبا بازی نیکلاس هولت در نقش مردی خانواده‌دوست است که سرنوشت محاکمه قتل را تغییر دهد.

به گزارش سینما شارپ، کلینت ایستوود بار دیگر به صندلی کارگردانی بازگشته است و کمپانی وارنر برادرز اولین تریلر فیلم درام او با نام هیئت منصفه شماره ۲ «Juror #2» را منتشر کرده است.

در این فیلم، نیکلاس هولت در نقش جاستین کمپ، مردی خانواده‌دوست، بازی می‌کند که در جریان یک محاکمه قتل مهم به عنوان یکی از اعضای هیئت منصفه حضور دارد. او با یک دوراهی اخلاقی بزرگ روبرو می‌شود؛ موضوعی که ممکن است حکم دادگاه را تحت تأثیر قرار دهد و قاتل مظنون را محکوم یا تبرئه کند. در تریلر، شخصیت هولت نشان داده می‌شود که شبانه در حال رانندگی است و ممکن است با یک گوزن در جاده برخورد کرده باشد. اما یک سال بعد، او برای هیئت منصفه یک پرونده قتل فراخوانده می‌شود و متوجه می‌شود که این پرونده ممکن است با حادثه گوزن ارتباط داشته باشد.

بازیگران این فیلم شامل تونی کولت، برنده اسکار جی.کی. سیمونز، کریس مسینا، گابریل باسو، زویی دویچ، سدریک یاربرو، لزلی بیب و کیفر ساترلند هستند. ایستوود بر اساس فیلمنامه‌ای از جاناتان آبرامز، این فیلم را کارگردانی کرده است.

فیلم هیئت منصفه شماره ۲ «Juror #2» از تاریخ 1 نوامبر در سینماهای منتخب آمریکای شمالی و از 30 اکتبر در بازارهای بین‌المللی به صورت محدود اکران خواهد شد.

در ادامه میتوانید این تریلر رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا