ویدیو

تریلر فیلم «Jigra» با بازی آلیا بات منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

در فیلم «Jigra»، آلیا بات تلاش می‌کند تا برادرش را از زندان با امنیت بالا نجات دهد و با سختی‌های زیادی روبرو می‌شود.

به گزارش سینما شارپ، تریلر جدید فیلم «Jigra» به کارگردانی واسان بالا و بازی آلیا بات، روز پنجشنبه ۲۶ سپتامبر منتشر شد. این تریلر سینمایی نسبت به تیزر قبلی گسترده‌تر است و صحنه‌های اکشن هیجان‌انگیز و احساسات عمیق داستان را به تصویر می‌کشد.

در «Jigra»، ویدانگ راینا در نقش آنکور بازی می‌کند؛ او در یک کشور خارجی به زندان افتاده و تحت شکنجه قرار گرفته است. ساتیا (با بازی آلیا بات)، خواهر دلسوز و سرسخت او، هر کاری می‌کند تا برادرش را از این زندان با امنیت بالا آزاد کند. در تریلر جدید، شاهد تمرینات سخت ساتیا برای این مأموریت خطرناک هستیم. در انتهای تریلر، فلش‌بک‌هایی از دوران کودکی ساتیا و آنکور نشان داده می‌شود که در سنین پایین یتیم شده‌اند، و به این ترتیب عمق عشق میان آن‌ها آشکار می‌شود.

فیلم «Jigra» به قلم واسان بالا و دباشیش ایرنگبام نوشته شده و توسط استودیوهای Viacom18، Dharma Productions و Eternal Sunshine Productions تولید شده است. این فیلم در تاریخ ۱۱ اکتبر در سینماها اکران خواهد شد.

در ادامه میتوانید این تریلر رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا