ویدیو

تریلر فیلم «آمرزش» با بازی لیام نیسون منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

لیام نیسون در نقش یک گانگستر سالخورده تلاش می‌کند تا با خانواده‌اش دوباره ارتباط برقرار کند، اما دنیای جنایتکاران به راحتی اجازه نمی‌دهد.

به گزارش سینما شارپ، «آیا می‌توانی به سادگی کنار بکشی؟» شرکت Goldwyn Films تریلر رسمی فیلم جدید اکشن و هیجان‌انگیز «آمرزش» را منتشر کرده است که در ماه نوامبر در سینماهای آمریکا اکران می‌شود. این فیلم برای اکران در تاریخ ۱ نوامبر برنامه‌ریزی شده است. این یکی دیگر از فیلم‌های جدید لیام نیسون در سال جاری است که پس از «در سرزمین قدیسان و گناهکاران» نیز به نمایش درآمده است.

داستان درباره یک گانگستر سالخورده است که تلاش می‌کند با فرزندانش دوباره ارتباط برقرار کند و اشتباهات گذشته‌اش را جبران کند، اما دنیای جنایتکاران به این سادگی‌ها دست از سر او برنمی‌دارند. تریلر فیلم با صحنه‌های متعددی از تیراندازی‌ها و مبارزات شدید، داستان مردی را روایت می‌کند که می‌خواهد با خانواده‌اش آشتی کند، اما افراد دیگر همچنان به دنبال او هستند.

لیام نیسون در نقش اصلی به همراه رون پرلمن، یولوندا راس، ویلیام زیفراس، دنیل دایمر، جاش درنن، فرانکی شاو، خاویر مولینا و جیمی گونزالس بازی می‌کنند. این فیلم توسط فیلمساز با استعداد نروژی، هانس پیتر مولاند، کارگردانی شده است. او پیش‌تر فیلم‌های «در مسیر ناپدید شدن» و «تعقیب سرد» را ساخته است و این فیلم نیز به نظر می‌رسد که از کیفیت بالایی برخوردار باشد. نیسون همچنان در نقش مردی که تسلیم نمی‌شود به عنوان یک قهرمان سرسخت، قدرت‌نمایی می‌کند.

در ادامه میتوانید این تریلر رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا