ویدیو

کالین فارل از تغییر چهره‌اش در «پنگوئن» گفت (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

کالین فارل و تغییر چهره‌اش در «پنگوئن»؛ مقایسه کلی کلارکسون با پروفایل‌های تقلبی در برنامه های دوستیابی با چهره کالین فارل

به گزارش سینما شارپ، کلی کلارکسون به شوخی تغییر چهره کالین فارل در «پنگوئن» را به پروفایل‌های تقلبی در اپ‌های دوستیابی تشبیه کرد.

کلی کلارکسون با خنده گفت: «من شما را نشناختم!» کالین فارل درباره بازگرداندن شخصیت محبوبش از فیلم «بتمن» به تلویزیون در سریال جدید HBO به نام «پنگوئن» صحبت کرد و کلی کلارکسون به‌طور طنزآمیز تغییر چهره فوق‌العاده او را با آنچه که در پروفایل‌های تقلبی اپلیکیشن‌های دوستیابی می‌بیند، مقایسه کرد. فارل همچنین به خاطراتش از خواندن با جف بریجز در فیلم «قلب دیوانه» اشاره کرد و از تابستانش در ماکائو گفت.

برنامه «The Kelly Clarkson Show» مقصد روزانه و پرانرژی برای طنز و ارتباطات است که با حضور کلی کلارکسون، برنده جوایز امی و هنرمند برنده گرمی، پخش می‌شود.

در ادامه میتوانید این مصاحبه رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا