ویدیو

تریلر فیلم «Armor» با بازی سیلوستر استالونه منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

سیلوستر استالونه و جیسون پاتریک در فیلم «Armor» به کارگردانی جاستین روت با حمله‌ای مرگبار مواجه می‌شوند و باید برای بقا مبارزه کنند.

به گزارش سینما شارپ، در ابتدای تریلر فیلم «Armor» که سیلوستر استالونه و جیسون پاتریک در آن بازی می‌کنند، گروهی از رانندگان خودروهای زرهی دیده می‌شوند که به نظر می‌رسد برای یک مأموریت خطرناک آماده می‌شوند. بخش خطرناک ماجرا درست است، اما نه به شکلی که به نظر می‌رسد. آنها گروهی از رانندگان کامیون‌های زرهی هستند که مسئول حمل محموله‌ای مرموز می‌شوند، و همین ارزش بالا باعث می‌شود که مورد حمله‌ی مهاجمان مسلح قرار بگیرند. این برخورد در یک پل متروک به یک نبرد تنش‌زا تبدیل می‌شود.

فیلم «Armor» به کارگردانی جاستین روت و نویسندگی کوری تاد هیوز و آدریان اسپکرت ساخته شده است. علاوه بر سیلوستر استالونه که در نقش یک قهرمان قدرتمند ظاهر شده، این فیلم ستارگانی مانند جیسون پاتریک (بازیگر فیلم «Speed 2»)، جاش ویگینز (بازیگر فیلم «Hellion»)، و دش میهوک (بازیگر سریال «Ray Donovan») را به همراه دارد.

خلاصه داستان: سیلوستر استالونه، نامزد جایزه اسکار، و جیسون پاتریک در یک تریلر اکشن نقش‌آفرینی می‌کنند که در آن، یک مرد برای حفظ باقی‌مانده‌ی خانواده‌اش و بازپس‌گیری زندگی‌اش، دست به هر کاری می‌زند. جیمز و پسرش کیسی، رانندگان کامیون‌های زرهی هستند که وظیفه‌ی حمل یک محموله‌ی مشکوک را دارند. پس از یک کمین خشونت‌آمیز در جاده، جیمز و کیسی گیر می‌افتند و وقتی متوجه ارزش محموله‌شان می‌شوند، باید با هم متحد شوند تا مهاجمان را شکست دهند.

فیلم «Armor» در تاریخ ۲۲ نوامبر به‌صورت سینمایی، دیجیتال و از طریق VOD توسط Lionsgate منتشر خواهد شد.

در ادامه میتوانید این مصاحبه رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا