ویدیو

تریلر فیلم «The Order» با بازی جود لا منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

درام جنایی «The Order» با بازی جود لا و نیکلاس هولت به کارگردانی جاستین کرزل، داستان رویارویی FBI و گروهی تروریستی است.

به گزارش سینما شارپ، شرکت Vertical روز پنجشنبه تریلر فیلم «The Order»، یک درام جنایی تاریخی با بازی جود لا و نیکلاس هولت را منتشر کرد. این فیلم که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است، به کارگردانی جاستین کرزل و نویسندگی زک بیلین، نویسنده نامزد اسکار برای فیلم «شاه ریچارد» ساخته شده و قرار است در تاریخ ۶ دسامبر اکران شود.

داستان فیلم در شمال غربی اقیانوس آرام در دهه ۱۹۸۰ رخ می‌دهد و جود لا نقش مامور FBI به نام تری هاسک را بازی می‌کند. او متقاعد می‌شود که سری سرقت‌های جسورانه و خشونت‌آمیز بانک و ماشین‌های زرهی توسط یک گروه نژادپرست سفیدپوست به رهبری باب متیوز (نیکلاس هولت) انجام شده است. این گروه قصد دارد از این پول‌ها برای تأمین مالی حملات تروریستی بزرگ علیه دولت ایالات متحده استفاده کند.

در این فیلم، تای شرایدن، جورن اسمالت، آلیسون اولیور، اودسا یانگ، سباستین پیگوت، جرج چورتوف، ویکتور سلازاک و مارک مارون نیز حضور دارند. برایان هاس، استوارت فورد، جاستین کرزل و جود لا از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

داستان فیلم با یک رویارویی خونین بین FBI و این گروه که به نام «The Order» شناخته می‌شود، به اوج خود می‌رسد. این داستان بر اساس رویدادهای واقعی است که در کتاب «برادری خاموش» نوشته کوین فلین و گری گرهادت در سال ۱۹۸۹ به تصویر کشیده شده است.

در جشنواره ونیز، نیکلاس هولت اظهار داشت که او و جود لا برای اولین چهار هفته فیلمبرداری با هم صحبت نکردند و ارتباطی نداشتند تا فاصله میان آنها برای نقش‌هایشان ایجاد شود. همچنین، جود لا توسط کارگردان مامور شد تا یک روز به طور مخفیانه هولت را تعقیب کند بدون اینکه هولت از این موضوع خبر داشته باشد.

این فیلم در نمایش خود در جشنواره ونیز با بیش از ۹ دقیقه تشویق مداوم مخاطبان روبرو شد.

در ادامه میتوانید این مصاحبه رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا