ویدیو

تریلر دوم فیلم «Conclave» با بازی رالف فاینز منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

فیلم مهیج «Conclave» با بازی رالف فاینز و به کارگردانی ادوارد برگر درباره انتخاب پاپ جدید و توطئه‌ای که کلیسای کاتولیک را تهدید می‌کند.

به گزارش سینما شارپ، شرکت Focus Features تریلر دوم فیلم «Conclave»، یک تریلر مهیج درباره پاپ، به کارگردانی ادوارد برگر را منتشر کرده است. ادوارد برگر که پیش‌تر به خاطر فیلم برنده اسکار «در جبهه غرب خبری نیست» شناخته شده است، حالا داستانی جدید را به سینما می‌آورد که در اواخر اکتبر در سینماها اکران می‌شود. این فیلم بر اساس کتابی از رابرت هریس ساخته شده است: «پاپ مرده است. پشت درهای بسته کلیسای سیستین، ۱۱۸ کاردینال از سراسر جهان گرد هم می‌آیند تا در یکی از مخفی‌ترین انتخابات جهان رای‌گیری کنند. آنها انسان‌های مقدسی هستند، اما از وسوسه‌های قدرت و افتخار مصون نیستند. و آنها از قبیله‌گرایی و دسته‌بندی‌هایی که انسان‌ها را درگیر می‌کند نیز در امان نیستند. در پایان، یکی از آنها به قدرتمندترین رهبر معنوی جهان تبدیل خواهد شد.» کاردینال لارنس (رالف فاینز) وظیفه دارد یکی از قدیمی‌ترین و مخفی‌ترین رویدادهای جهان، یعنی انتخاب پاپ جدید را رهبری کند. او در این مسیر خود را در مرکز یک توطئه بزرگ می‌یابد.

فیلم «Conclave» با بازی رالف فاینز، استنلی توچی، جان لیتگو و ایزابلا روسلینی ساخته شده است. این فیلم در جشنواره‌های تلوراید، تورنتو و زوریخ امسال به نمایش درآمده و از اواخر اکتبر در سینماها اکران می‌شود.

فیلم توسط ادوارد برگر، کارگردان آلمانی نامزد اسکار ساخته شده است و بر اساس رمان «Conclave» نوشته رابرت هریس نوشته شده است. در این فیلم، کاردینال لارنس باید پس از مرگ ناگهانی پاپ محبوب، این روند مخفیانه را مدیریت کند. اما او متوجه توطئه‌ای می‌شود که می‌تواند پایه‌های کلیسا را به لرزه درآورد.

فیلم «Conclave» به کارگردانی ادوارد برگر و نویسندگی پیتر استراگان بر اساس رمان رابرت هریس ساخته شده است. از ۲۵ اکتبر ۲۰۲۴ در سینماهای ایالات متحده اکران خواهد شد.

در ادامه میتوانید این مصاحبه رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا