ویدیو

تریلر فیلم «A Complete Unknown» با بازی تیموتی شالامی منتشر شد (با زیرنویس فارسی اختصاصی)

فیلم «A Complete Unknown» با بازی تیموتی شالامی داستان دوران اوج باب دیلن و انتخاب‌های جنجالی او در دهه ۶۰ میلادی را روایت می‌کند.

به گزارش سینما شارپ،تیموتی شالامی در فیلم جدید «A Complete Unknown» به کارگردانی جیمز منگولد، نه تنها شبیه باب دیلن می‌خواند، بلکه همانند او با غم و اندوهی عمیق ظاهر می‌شود. این تریلر رسمی که نگاهی به دوران اوج‌گیری دیلن در دهه ۶۰ و حضور او در محله وست ویلیج نیویورک دارد، تمامی نکات برجسته این داستان افسانه‌ای را به تصویر می‌کشد: از آمدن او از مینه‌سوتا، تا رابطه عاشقانه اولیه‌اش با سوز روتولو (که در فیلم به نام سیلویا روسو با بازی ال فانینگ معرفی می‌شود)، و ارتباطش با جون بایز (با بازی مونیکا باربارو) و همچنین واکنش خشمگین طرفداران موسیقی فولک به تصمیم او برای استفاده از سازهای الکتریکی.

خلاصه داستان: «نیویورک، اوایل دهه ۱۹۶۰. در میان جنبش‌های پرجنب‌وجوش موسیقی و تغییرات فرهنگی چشمگیر، یک جوان ۱۹ ساله مرموز از مینه‌سوتا با گیتارش به محله وست ویلیج نیویورک می‌آید و با استعداد انقلابی‌اش مسیر موسیقی آمریکا را تغییر می‌دهد. او در مسیر رسیدن به شهرت، روابط صمیمی‌ترین دوستانش را شکل می‌دهد و در نهایت با حرکت از موسیقی فولک به سمت موسیقی الکتریکی، تصمیمی می‌گیرد که بازتاب‌های فرهنگی جهانی به دنبال دارد.»

فیلم «A Complete Unknown» به کارگردانی جیمز منگولد و نویسندگی منگولد و جی کاکس ساخته شده است. تیموتی شالامی در نقش باب دیلن ایفای نقش می‌کند و بازیگرانی همچون ادوارد نورتون، ال فانینگ، مونیکا باربارو، بوید هالبروک، دن فوگلر، اسکوت مک‌نری و دیگران نیز در این فیلم حضور دارند.

آلبوم موسیقی متن این فیلم از سوی شرکت کلمبیا رکوردز به زودی منتشر خواهد شد. فیلم «A Complete Unknown» از سوی استودیو Seachlight Pictures در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۴ در سینماها اکران می‌شود.

در ادامه میتوانید این مصاحبه رو (با زیرنویس فارسی اختصاصی) سینما شارپ مشاهده کنید.

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا