نمایش خانگی

ایرج طهماسب ساخت مجموعه عروسکی «مهمونی» را آغاز کرد

ایرج طهماسب کار ساخت مجموعه عروسکی جدید خود را با نام «مهمونی» آغاز کرد و هوتن شکیبا و سهیل مستجابیان از صداپیشه های این مجموعه هستند.

ایرج طهماسب که در چند سال گذشته نتوانست بر سر ساخت ادامه مجموعه «کلاه قرمزی» با صدا و سیما به توافق برسد، کار ساخت مجموعه عروسکی جدید خود با نام «مهمونی» را برای شبکه نمایش خانگی آغاز کرد.

تصویربرداری مجموعه عروسکی مهمونی به کارگردانی ایرج طهماسب آغاز شد.

این مجموعه عروسکی که برای بهار سال آینده آماده می شود از عروسک های مختلفی تشکیل شده. و تاکنون حدود ۲ قسمت از مهمونی ساخته شده است.

هوتن شکیبا و سهیل مستجابیان از صداپیشه های مهمونی بوده. و اغلب صداپیشه های آن از هنرجویان کلاس های طهماسب هستند.

طهماسب، کارگردانی چندین فصل از مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی را به عهده داشت.

طهماسب فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت هنری‌اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری‌نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی همچون کلاه‌قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی‌فروش، کلاه‌قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو و کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه را در کارنامهٔ هنری‌اش دارد. طهماسب همچنین در مجموعه‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاه‌قرمزی به نقش‌آفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه‌قرمزی در تلویزیون، به‌عنوان مجری حضور داشته‌است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (دوبلور و مدیر دوبلاژ) است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های خود دارد.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایرنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا