نمایش خانگی

فصل دوم «زخم کاری» در راه است

محمدحسین مهدویان، احتمال ساخت فصل دوم سریال «زخم کاری» را با یک پست اینستاگرامی قوی‌تر کرد.

محمدحسین مهدویان که این روز ها مشغول تولید سریال «سرخ و سفید» است، با انتشار تصویری از شخصیت مالک در سریال «زخم کاری» در صفحه شخصی اینستاگرامش احتمال ساخت فصل دوم این سریال را قوی‌تر کرد.

محمدحسین مهدویان که این روز ها مشغول تولید سریال «سرخ و سفید» است، با انتشار تصویری از شخصیت مالک در سریال «زخم‌کاری» در صفحه شخصی اینستاگرامش احتمال ساخت فصل دوم این سریال را قوی‌تر کرد. او برای کپشن این پست نوشت: «بلند شو مالک» با توجه به اینکه سازندگان این سریال احتمال ساخت فصل دوم را رد نکرده بودند، شنیده ها حاکی از این است که فیلم‌نامه دومین فصل «زخم‌کاری» در حال آماده‌سازی است.

او برای کپشن این پست نوشت: «بلند شو مالک»

با توجه به اینکه سازندگان این سریال احتمال ساخت فصل دوم را رد نکرده بودند، شنیده ها حاکی از این است. که فیلم‌نامه دومین فصل «زخم‌کاری» در حال آماده‌سازی است.

زخم کاری یک مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام جنایی به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان است. که بر پایهٔ رمان بیست زخم کاری نوشتهٔ محمود حسینی‌زاد برای سرویس پخش فیلیمو ساخته شده‌است. بازیگران این مجموعه جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز. امیرحسین هاشمی و مائده طهماسبی هستند. فیلم‌برداری مجموعه از اسفند ۱۳۹۹ آغاز گردید و تا تیر ۱۴۰۰ به‌طول انجامید. این مجموعه در ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ به نمایش درآمد و در ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ متشکل از ۱۵ قسمت به پایان رسید.

زخم کاری نظرات اکثراً مثبتی از منتقدان دریافت کرد. این مجموعه با میانگین ۲۰ میلیون دقیقه تماشا، پربیننده‌ترین مجموعه شبکه نمایش خانگی است و در بیست و یکمین دوره جشن حافظ نامزد هفت و برنده چهار جایزه از جمله جایزه «بهترین مجموعه تلویزیونی» شد.

اینستاگرام سینما شارپ

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا