نمایش خانگی

کامبیز دیرباز گرداننده «پدرخوانده» شد

رئالیتی شوی جدید سعید ابوطالب با عنوان «پدرخوانده» به گردانندگی کامبیز دیرباز ساخته می‌شود.

به نقل از روابط عمومی برنامه، فهرست بازیگرانی که تاکنون مقابل دوربین رئالیتی شوی «پدرخوانده» به کارگردانی سعید ابوطالب رفته اند، اعلام شد.

ابوطالب که در حوزه تولید رئالیتی‌شو سابقه دارد پیش از این اعلام کرده بود که  «پدرخوانده» نسبت به «شب‌های مافیا» سناریوی پیچیده‌تر و جذاب‌تری دارد، به گونه‌ای که بازیکنان یک ماه مشغول یادگیری و تمرین روند مسابقه بوده‌اند.

لوکیشن این رئالیتی شو انبار فرضی قاچاق مافیای سیسیل ایتالیا است و در یک سناریو ۱۱ نفره شامل سه مافیا و یک پدرخوانده قدرتمند، ۷ شهروند و یک نقش مستقل پیش می‌رود.

به گفته ابوطالب فصول فینال این رئالیتی شو با دوربین ۳۶۰ درجه ضبط می‌شود.

کامبیز دیرباز، بازیگر سینما و تلویزیون گرداننده «پدرخوانده» خواهد بود و هنرمندانی همچون پژمان بازغی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، امیرمهدی ژوله، امیرعلی نبویان، مجید واشقانی، امیرحسین رستمی، سمیرا حسن‌پور، سیما تیرانداز، کامران تفتی، شکیب شجره، عباس غزالی، علی صالحی، فرزاد حسنی، بیژن بنفشه‌خواه، سید جواد هاشمی، باربد بابایی، ارسلان قاسمی، صحرا اسداللهی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، حسین سلیمانی، علی صبوری، معین زندی (ضد)، میثم درویشان‌پور، مجتبی پوربخش و حدیث میرامینی بازیگرانی هستند که تا به حال مقابل دوربین این رئالیتی‌شو رفته اند. در ادامه نیز بازیگران دیگری جلوی دوربین خواهند رفت.

«پدرخوانده» برای پخش از فیلم نت تولید شده است و به زودی پخش می شود.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا