نمایش خانگی

فیلم «مادر قلب اتمی» با بازی ترانه علیدوستی

دو فیلم «مادر قلب اتمی» از ساخته های علی احمدزاده و فیلم «مطرب» ساخته مصطفی کیایی به محصولات ایرانی عرضه‌شده در پلتفرم «فیلم‌نت» اضافه شدند.

«مادر قلب اتمی» در سال ۱۳۹۳ ساخته شده و ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی، مهرداد صدیقیان، احسان امانی، رضا بهبودی و محمدرضا گلزار از جمله بازیگرانی هستند که در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم «مادر قلب اتمی»، داستان آشنایی اتفاقی دو زن به نام‌های آرینه و نوبهار با شخصی به نام کامبیز است، که بعد از یک مهمانی شبانه در خیابان هم‌کلام می‌شوند. آنها در حالی در خیابان گشت می‌زنند که مرز بین خیال و واقعیت مشخص نیست.

مانی باغبانی و علی احمدزاده فیلمنامه «مادر قلب اتمی» را نوشته‌اند و سید امیرحسین سیدزاده هم تهیه این فیلم را بر عهده داشت.

«مادر قلب اتمی» بعد از سه سال کشمکش و نامشخص بودن شرایط اکران، سرانجام در سال ۱۳۹۶ روی پرده رفت.

«مطرب» محصول سال ۱۳۹۸ است و پرویز پرستویی، الناز شاکردوست، محسن کیایی، مهران احمدی و عایشه‌گل جوشکن از بازیگران آن محسوب می‌شوند.

این فیلم داستان خواننده‌ای به نام ابراهیم است که پس از سال ۵۷ دیگر نمی‌تواند اجرای زنده داشته باشد و همیشه در حسرت اجرای کنسرت است. او به همراه دخترش به ترکیه می‌رود تا برنامه‌ای فرهنگی را دنبال کند، اما اتفاق‌های غیرقابل پیش‌بینی و عجیبی برای آنها می‌افتد.

مصطفی کیایی علاوه بر کارگردانی و نگارش فیلمنامه، تهیه‌کنندگی «مطرب» را هم برعهده داشته است. این فیلم به دلیل سوژه آن در دوره ساخت و اکران با حواشی خاص خود مواجه شد.

«مطرب» در سال ۱۳۹۸ با جذب بیش از ۳ میلیون و ۲۹۷ هزار مخاطب و فروشی بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان، پرمخاطب‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم سال سینمای ایران لقب گرفت.

اینستاگرام سینما شارپ
منبع
ایسنا

سینما شارپ

وب سایت سینما شارپ با هدف انتشار جدیدترین اخبار در حوضه‌های هنری که شامل:سینمای ایران، جهان، تئاتر، تلویزیون و نمایش خانگی ایجاد شده است که بتواند در کسری از زمان ممکن اخبار را به مخاطبان خود منتقل کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا